Archief - [TK] DFI rdx,GF6200,XP90C,OCZ vx pc3500 2x512

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jort-

Legacy Member
Ik ga men systeemke verkopen, buiten die handel.

Alles werkt PERfect! democratische prijzen. NIET onder de minimum prijs bieden.
en 12u na hoogste bod is het voor de hoogste bieder tenzij meeneemprijs is geboden.

- DFI rdx200 crossfire met ati chipset
nog 9 maand garantie, doos, software,kabels enz is allemaal in orde.

minumumprijs 150 euro
meeneem 175 euro

- Geforce 6200
Nog steeds garantie maar ik vind garantiebewijs niet meer, ik zal zoeken maar ik ken de winkel zeer goed en nooit rma problemen met gehad.9 maand garantie.

http://pcwarez.be/index.asp?par=f_partsDetail&ID=634

minimum prijs 30 euro
meeneem 45 euro

-XP90 C voor A64 en LGA 775, alles zit erbij wat erbij moet zitten. doos intact.

30 euro minimumprijs
45 euro meeneem

- OCZ 1GB Kit Enhanced Latency Dual Channel Gold VX PC3200. werken nog perfect. levenslange garantie

http://users.telenet.be/jortcollijn/memtesting/vxram.JPG

150 euro minimum
175 euro meeneem


-twinmoss 2x256mb old bh-5

http://users.telenet.be/jortcollijn/memtesting/twinmoss BH-5 2X256 3.3V 4M.JPG

30 euro minimum
50 euro meeneem

Superflower 500W modular psu, garantie nog 10 maand via IPCS.be

45 euro minimum
60 euro meeneem

Ik behoud mij het recht van spammers hun ass te kicken en te reporten,
voor domme vragen PM mij.

ps: alles kan verzonden worden tot de bestemming;)

c'est tout :)

FoM_Capeman

Legacy Member
oCZ 1GB Kit Enhanced Latency Dual Channel Gold VX PC3200 , geen garantie. werken nog perfect


????

OCZ heeft toch levenslange garantie ?
of heb je de labels eraf gehaalt ?

Chris_147

Legacy Member
Pas op jongens: dat zijn DOMME vragen!

Let maar op: hij gaat jullie kicken en reporten...

:p

Jort-

Legacy Member
hey chris get lost,

Ja die VX is pc 3200 srry, oke lifetime warrenty dan :)

[MgC]Hammer

Legacy Member
ik ga vanavond nie kunnen reageren op pm, moet nog nor receptie, ik zal zien of k van de nacht nog kan reageren en overschrijven, geef je gegevens dan al in pm, als k thuiskom, schrijf k dan over.

Greetz

Jort-

Legacy Member
blackfeather zei:
En in de titel staat pc3500 en hier 3200?
net gezien :p

het bedrag dat je via PM heb gestuurd is te weinig, ik heb er een minimumprijs voor iets bijgezet.

Deze ram heeft levenslange garantie(lol:p) en bolt zeer goed, is zijn geld zeker wel waard.

Jort-

Legacy Member
Jort- zei:
het bedrag dat je via PM heb gestuurd is te weinig, ik heb er een minimumprijs voor iets bijgezet.

Deze ram heeft levenslange garantie(lol:p) en bolt zeer goed, is zijn geld zeker wel waard.

[MgC]Hammer zei:
ik ga vanavond nie kunnen reageren op pm, moet nog nor receptie, ik zal zien of k van de nacht nog kan reageren en overschrijven, geef je gegevens dan al in pm, als k thuiskom, schrijf k dan over.

Greetz


okido geen probleem, pm send.

ik wil morge al verzenden eventueel;)

Jort-

Legacy Member
agent orange bod noted, verkocht aan agent orange dus:)

koensa de 6200 is voor u. pm binne 2 min
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan