pina
Legacy Member
ik verkoop mijn QW. In totaal heb ik er amper op gespeeld. Ik denk zo'n 3 uur. Ik doe het weg omdat ik niet veel tijd meer heb om zo'n spel te spelen en het hier anders toch alleen maar zal wegrotten 
bij verkoop geef ik alle registratiedetails mee. en alles is uiteraard nog in perfecte staat
ik zou er toch minstens €30 voor willen hebben.

bij verkoop geef ik alle registratiedetails mee. en alles is uiteraard nog in perfecte staat

ik zou er toch minstens €30 voor willen hebben.