trancepasser
Legacy Member
Ik verkoop Doom 3 ( 3cd versie, kartonnen doos lichtbeschadigd, cd's in perfecte staat )
Verder heb ik ook nog F.E.A.R. liggen ( perfecte staat, met aankoopbewijs 8/3/06 )
richtprijzen heb ik niet echt, ma voor F.E.A.R. zou ik graag 30€ hebbe
en kben van wondelgem ( gent)
grtz
Verder heb ik ook nog F.E.A.R. liggen ( perfecte staat, met aankoopbewijs 8/3/06 )
richtprijzen heb ik niet echt, ma voor F.E.A.R. zou ik graag 30€ hebbe

en kben van wondelgem ( gent)
grtz
maar ik denk er nog es over na