Archief - [TK] Geforce 6800GT 256Mb AGP van PNY

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DigitalOverdose

Legacy Member
Topic says it all. Heeft hier een paar weken geleden nog te koop gestaan maar de verkoop gaat ni door omdat de koper het geld op een verkeerde rekening heeft gestort (ni de mijne dus).

Aangezien alle prullaria die er oorspronkelijk bij waren mijne verhuis een paar maand geleden ni overleefd hebben, kan ik die er ook ni bij doen. Kaart is in goeie staat maar moet weg wegens upgrade naar ne PC met PCI-E grafische kaart. De kaart is begin vorige zomer nieuw gekocht.

Bieden vanaf 180€ en tot vrijdag 23h. Afhalen geniet de voorkeur, kan eventueel (als ik tijd heb) geleverd worden in de Antwerpse Kempen voor ne meerprijs van 10€ (behalve als ge nu in't dorp naast het mijne woont natuurlijk). verzenden met de post is mogelijk maar doe ik liever ni en is volledig op risico van de koper. Ook hier ne meerprijs van 10€.

Trebby

Legacy Member
10€ voor met de post?! Kun je niet rekenen ofzo? Kost hoogstens 5€.

DigitalOverdose

Legacy Member
Ik woon in een boerengat waar geen postkantoor is en moet al 5km rijden voor ik daar ben. Bovendien gaat de voorkeur naar afhaling en wil ik da wa stimuleren heh.

LeDragon

Legacy Member
Hoi, wat is het merk PNY ?

ben wel geïnteresseert.
Ik werk in Lichtaart, dus kan op een kwartier in TUrnhout zijn wat dus het Antwerps Kempen is ;)

DigitalOverdose

Legacy Member
Omhuug

2 weken geleje ware ze er hier bena nog voor aan't vechte

DigitalOverdose

Legacy Member
Bieden onder de prijs heeft geen zin.

Normaal ging ik m'n oud systeem ook verkopen maar da hou ik bij voor m'n madam om op te kunne Photoshoppen. Desnoods gaat hij terug daar in zoda'k daar in geval van, nood nog op kan gamen.

snapM

Legacy Member
mja, als ge ziet da ge al nen GForce 7800GT kunt kopen voor +250€ vind ik 180ietske te veel
165 als g hem brengt
anders verzenden via post incl mag ook
mvg

nTFs

Legacy Member
snapM zei:
mja, als ge ziet da ge al nen GForce 7800GT kunt kopen voor +250€ vind ik 180ietske te veel
165 als g hem brengt
anders verzenden via post incl mag ook
mvg

Nen 7800 GT zal eerder rond de 300 € liggen of meer.

DigitalOverdose

Legacy Member
De normale cooler staat er nog op dus ik neem aan ni meer of minder gelijk eenzelfde kaart van een ander merk met dieje cooler.

DigitalOverdose

Legacy Member
Nog es omhoog. Hij staat nu wel onder voorbehoud: ene op het 'gezocht' forum zoekt een graka en heb de mijne aangeboden met de vraag om voor 24h vandaag een antwoord te geven als'm geïnteresseerd is.

BTW mijne prijs is ni slecht denk ik: zopas is hier nen Geforce 6600GT verkocht voor 140€, dan is 180€ voor een kaart van een klasse hoger best redelijk

LeDragon

Legacy Member
175€ af te spreken in Turnhout.
( op voorwaarde dat ze dus nog perfect werkt ! )

DigitalOverdose

Legacy Member
Ze werkt nog perfect, factuur is zoek geraakt met menne verhuis. 175€ vin ik te weinig, zeker als ik er zelf voor moet rijden. 'k Heb trouwens al gezegd dat onder de prijs bieden zinloos is.

DigitalOverdose

Legacy Member
Das geen probleem. Als ge straks nog het hoogste bod hebt is ze van u.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan