Archief - [TK] - GFX,HDD's,NIC's, Raid Controller

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

UFO

Legacy Member
Heb hier nog enkele dingen staan die in de weg liggen.

- Linksys USB 10/100 Network Adapter
15euro (factuur aanwezig)

- 3com 3C905CX 10/100 ( Heb er 1 met een full bracket en 1 met een half bracket (2 in totaal dus:p)
20euro (2de hands gekocht gehad)

- 2x Maxtor 500GB S-ATA 16mb Cache
200euro/Stuk of 300euro samen (Aangekocht bij forcom maar ben factuur kwijtgespeeld)
Heb shuttle gekocht en deze passen er niet meer in daarom de verkoop

- Sapphire ATI x800 GTO2 256mb Limited Edition
125euro (factuur aanwezig)
Verkoop deze aangezien ik een 7800GTX heb gekocht.

- 3ware 7002 Raid Controller met half bracket
75 euro (2de hands gekocht)

- Samsung DDR2 256mb 4300
15euro
Had dit tijdelijk gekocht bij forcom wachtend op mijn ocz latjes (chinees nieuwjaar enzo)
Factuur spijtig genoeg ook kwijtgespeeld

Prijzen zijn excl verzending.
Afhaling of afspreken in de buurt van antwerpen is mogelijk.
Verzenden is op kosten van de koper.

Ik behoudt mij het recht ...

-Incubus-

Legacy Member
wil wel 300 geven voor de 2 schijven afgehaald (als ze allebei nog goed werken hé)

UFO

Legacy Member
Hdds werken nog goed ja,

PsYmon bod genoteerd.
Is dan 300 voor hdds en 150euro voor gfx.
Totaal packet krijgt voorrang.

Van de gfx hebik nog de doos en enkel de analoog-dvi converter en de gfx zijn uit hun plastiek geweest. Factuur is op datum van 04/01/2006 !

UFO

Legacy Member
Heb net nog wat geheugen gevonden.
Samsung DDR2 256mb 4300
Had dit tijdelijk gekocht bij forcom wachtend op mijn ocz latjes (chinees nieuwjaar enzo)
Factuur spijtig genoeg ook kwijtgespeeld :(

UFO

Legacy Member
Psychodweep bod genoteerd.
Krijgt voorrang aangezien geheel.
Sry psychodweep had precies daarstraks ander getallekes gezien :crazy:

UFO

Legacy Member
Wa moek nu kiezen :(
Den enen pakt alles den andere biedt schoon vo die hdds :(
Incubus 375 + JeYtee (als dien zen bod nog geld) 130 = meer als psychodweep
psychodweep ? :)

-Incubus-

Legacy Member
hehe :p
ja er is al 130 geboden voor die graka, dus is het 30€ verschil omdat hij het pakket neemt ;)
kan je wat info geven over die raid controller? daar heb ik mss ook interesse in

grtz

UFO

Legacy Member
Is een 3ware Raid Controller voor 2 ide hdds deze raid controller biedt ondersteuning voor raid 0 en 1 alsk mij ni vergis hebik nog nen software cd liggen.
Het enige is dat het een halve bracket is. Dus den helft van achterkantje vo in u pc :p omdat die uit men 2u server komt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan