Archief - [TK]- hardware - netwerk, hdd, games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bodini

Legacy Member
Prijzen zijn meeneemprijzen exclusief, tenzij anders vermeld

Geheugen
256MB 12" PowerBook G4 PC2100 DDR266 SODIMM € 12
HP 512MB 533MHz DDR2 SODIMM Notebook Memory from Micron € 20
2x Hynix 512MB 667MHz CL5 laptop geheugen € 20/stuk
Hynix 512MB DDR2 PC4200 Laptop Memory SODIMM € 20
SAMSUNG geheugen 512 MB - SO DIMM 200-PIN - 533 MHZ - CL4 - 1.8 V - UNBUFFERED - NON-ECC € 20
2 latten 512mb pc2100, no name €15/stuk
5 sd laptop geheugen 128mb pc100 €5/stuk
1 lat sd laptop geheugen 256mb pc100 €10
2x64mb sd pc100 €5/2

CPU
CPU Duron 800Mhz + cooler €5

Netwerk
Planet FGSW 1020S Ethernet Smart Switch € 10
Draadloos netwerk accespoint Belkin 802.11b 54mbps sealed, zonder garantie € 15
Ethernet full rate adsl modem ade-3000 € 5
Allied Data CJT 812 adsl model € 5


HDD
Maxtor DiamondPlus 60Gb €10
Maxtor 40Gb €8
externe hdd firewire 60gb € 15
Smartdisk externe hdd firewire 80Gb € 20
Smartdisk externe hdd firewire 120Gb € 25

PSU
Qtec Voeding 350w new € 7,5

tv card
Pinnacle TV Card (EMPTYV-5103170-1.4A) € 10

Games
Myst 3 Exile sealed € 5
Myst 3 Exile collectors edition € 7,5
2x NOrton GHost 10.0 € 4/stuk

edit: afhalen kan in Lokeren, Dendermonde of Merelbeke.
Verzending met de post.
Volgende week ben ik nog in geel op de katholieke hogeschool, daar kan ik ook dingen meebrengen

Razer

Legacy Member
vraag ivm interne HDD: is er een SATA interne schijf bij?

kiss1

Legacy Member
Maxtor DiamondPlus 60Gb €10
Maxtor 40Gb €8


18€ excl. voor deze indien geen bad sectors

Bodini

Legacy Member
@jack-sparrow: geen idee, ik veronderstel eigenlijk van niet. Geen idee eigenlijk, zijn gewoon anonieme behuizingen met nada uitleg :) en de verpakking is er niet meer bij.

@kiss1: deal. pm sent

Ik ben wel van morgenochtend tot zaterdagavond in het buitenland en zonder internet.

Hunterken

Legacy Member
in welke case zit die externe hdd firewire?
bad sectors?
heb je er een fototje van? is 't 2,5" of 3,5"?
heb interesse..

Bodini

Legacy Member
@ extremepc: deze volgens mij; als je type laptop doorgeeft, wil ik wel eens proberen opzoeken
1 lat sd laptop geheugen 256mb pc100 €10
5 sd laptop geheugen 128mb pc100 €5/stuk

@ Hunterken: ik check vanavond op slechte sectoren en zorg voor foto's

Bodini

Legacy Member
@ extremepc: die zou compatibel moeten zijn ja. Je gaat wss 2 slots hebben hé. Je hebt nu 256, als je er 256 bijneemt, kom je aan 512.
Mijn vriendin heeft 384 mb sdram in een Dell 1 Ghz zitten en die draait eigenlijk al vlot xp.
Aan u de keuze, maar mag voor 12 incl verzending voor u zijn.

extremepc

Legacy Member
edit efkes nog nadenken pm had om er te kopen voor 10 incl

racekakje

Legacy Member
Wa kunde allemaal me die tv kaart?
Welk slot?
Heb mss intresse.. en geen zin om vanalles op te liggen zoeken.

Bodini

Legacy Member
Tv kijken en recorden.
Ingangen: antenne, tulp ingang, s video + geluid
PCI slotje

racekakje

Legacy Member
Me welke software moete dan tv kijken?
En is deze gratis of zit die erbij?

Bodini

Legacy Member
Het is die linkse onderaan op de foto.
http://users.telenet.be/Elektrogrill/07-10-07_1228.jpg
Ik vind wel info terug op google over smartdisk externe hdd's, maar de foto's komen niet overeen. Ik weet dus alleen de grootte vrees ik, op die behuizing staat alleen dat.

Ik heb geen firewire kabel meer op overschot liggen blijkbaar. Ik doe er 5 euro vanaf. Dus voor € 20 mag het de uwe zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan