RocKer
Legacy Member
arsenium zei:Jah, wat moet ik doen? m'n onzichtbare pc verkope? die is verkocht.. thread kan gesloten worden...
Mijn excusses eh..
Nee da hoeft niet,maar je had op zijn minst dat hier ff kunnen komen zeggen,je gaat mij ni zeggen dat je op die lan ni op t'net kon he,t'is toch altijd iets met die snotneuzen he.
Zodus, -1 Itrader van mij .