Archief - [TK] HDD, Ram, cpu, network

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

admsnake

Legacy Member
Te koop/ruil:

hdd:
2x 20gig ATA seagate
2x 40gig ATA seagate/maxtor
80gig SATA seagate

ram:
7x 128mb SD-ram
3x 256mb SD-ram
3x 64 mb SD-ram
2x 256mb pc2700 DDR1
1x 128mb pc2100 DDR1

cpu:
2x celeron 1.7 (socket 478)

network:
5poorts switch linksys 10/100
8poorts hub 3Com 10mb + COAX
3com network card pci 10/100
Realtek network card pci 10/100
utp kabelkes 1,8m; 3m, 10m, 20m

ps: ben opzoek naar:
- wireless linksys (wan)router
- cpu socket 478 Pentium 2,8 of 3ghz
- wireless usb-stickje type G

Duc

Legacy Member
die 20 gig HD's... geef eens de typenummers als je wil? Schijven zijn getest op slechte sectoren? Richtprijs?

Mee

Legacy Member
Ik ben ook geïnteresseerd in een harde schijf als ze nog goed werkt...

admsnake

Legacy Member
2x ST320014A à 10?
Alle hdd'n getest, zonder bad blocks of s.m.a.r.t errors!

admsnake

Legacy Member
Alle 'normale' boden worden aanvaard, tmoet buiten... Kan verzonden of afgehaald worden. Kom bijna dagelijks regio Gent.

admsnake

Legacy Member
@shido: deze moet opgestuurd worden?
@ sebbony: kan dit buiten het centrum? of echt station? op/afrit autostrade (wetteren)?

Indien geen hoger bod tegen woensdagavond 21u ok.

sebbonny

Legacy Member
admsnake zei:
@shido: deze moet opgestuurd worden?
@ sebbony: kan dit buiten het centrum? of echt station? op/afrit autostrade (wetteren)?

Indien geen hoger bod tegen woensdagavond 21u ok.

hmm krij nog niet met de auto dus aan op/af-rit geraken zal moeilijk zijn.. Kan je tot aan het station geraken?

admsnake

Legacy Member
@Davy C.: doe een bod
@sebbonny: moet wel lukken tot aan station wetteren
@nTFs: excl & we hebben een deal =>12euro incl verzending (ben morgen regio geel, is niet ver van lommel zeker?)

Pandekip

Legacy Member
2x20 gig seagate à 10 euro is goed voor mij
2 celerons neem ik ook aan 10 euro excl.
Als je goed kan inpakken... zijn de rams getest?
Hoeveel voor de 3x256 sd-ram en hoeveel voor de 2x 256mb pc2700 DDR1?
Maak je een prijsje?

shishio

Legacy Member
Als je met sebbonny afspreekt aan het station van wetteren, kan ik ook tot daar komen, hoef je geen twee keer rond te rijden. (Kan wel pas na zessen...)

admsnake

Legacy Member
Locatie (regio Wetteren - station)
@shishio & sebbonny : pm je gsm-nummer (vermoedelijk morgen/vrijdagavond)
+ mogelijk tijdstippen / kan op post gedaan worden ook.

@Davy C.: zie pm
@cprovost: 50? van sd-ram is 1tje niet getest, rest wel
@nTFs: zie pm
(heb nog 2x c1.7 gevonden tijdens zoektocht.)

Amadeke

Legacy Member
zijn er bij die 256SD ram 2 "identieke" latjes bij?
zijn die getest?

Indien op beide vragen ja, 25 euro voor 2x 256 + UTP van 20m
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan