Archief - [TK] HDD's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Frizzly

Legacy Member
Kverkoop dus 1x Maxtor 250GB DiamondMax 10 16MB SATA ROHS en 1x Maxtor 200GB DiamondMax 10 8MB PATA ROHS
nieuwprijs nu nog voor de 250GB is +- 110eur
en voor de 200GB 90eur

Beginprijs beide: 150eur
Meeneemprijs beide: 165eur
Beginprijs 250Gb: 85eur
Beginprijs 200Gb: 75eur

Beide schijven zijn nog niet zo oud, +-2maand
Ik doe ze weg aangezien ik aleen nog met hogere volumes werk... alsin alles onder de 300Gb moet eruit...

Frizzly

Legacy Member
Ik wil wel eventueel wel ruilen... indien het voor nen Maxtor 300GB DiamondMax 10 16MB Sata II ROHS (of meer) + iets is :)
+ over de prijzen kan gesproken worden
ps voor onze lieve vriend met zn goed taalgebruik... mss eerst eens goed lezen wat ik aanbied... als je een link wilt geven met commentaar op die 250Gb SATA-schijf -> http://www.twentecomputers.nl/showproduct.php?pid=8422942&PHPSESSID=83efdaf71c8fd089cca236e7210bbc04
daar zal het eerder op lijken... mijn richtprijs ligt daar dan nog onder + dat is dan nog in nederland! :bow:

escenceboy

Legacy Member
Frizzly zei:
Ik wil wel eventueel wel ruilen... indien het voor nen Maxtor 300GB DiamondMax 10 16MB Sata II ROHS (of meer) + iets is :)
+ over de prijzen kan gesproken worden

sry dan kan ik u niet helpen

[MgC]Hammer

Legacy Member
je doet er mee wat je wil he, maar bodje van 120 euro afgehaald om op gang te trekken. Indien te laag, excuse me, en consider gratis upke.

Greetz

Frizzly

Legacy Member
kzou liefst toch tot aan mn 150 geraken maar toch genoteerd
het 'afgehaald'-gedeelde is al een zeer groot pluspunt ^^

[MgC]Hammer

Legacy Member
ik ga vanavond ies mn rekening maken, 140 euro onder voorbehoud, maar dan wel snelle afhandeling graag.

Greetz

Frizzly

Legacy Member
[MgC]Hammer zei:
ik ga vanavond ies mn rekening maken, 140 euro onder voorbehoud, maar dan wel snelle afhandeling graag.

Greetz
Sgoed... snelle afhandeling zeker mogelijk... indien ge het nog steeds wilt komen ophalen toch...
schijven liggen dan zeker klaar wnr ge hier zijt ;)

[MgC]Hammer

Legacy Member
bod bevestigd als ik het vanavond kan komen afhalen. Indien ok pm me je adres, gsm en welk uur voor jou best past.

Greetz

Frizzly

Legacy Member
*terug open voor verkoop, wegens wat financiële problemen van [MgC]Hammer*
de verkoop van beide schijven blijft staan op 140eur excl... lager ga ik niet en ik verkoop ze niet meer apart
ps nog veel geluk met je auto Hammer!

Driesi

Legacy Member
Ik wil ze misschien wel kopen... (beiden dus) Wat zou het mij kosten om ze (min of meer veilig dwz goed verpakt) op te sturen naar Lier? ... of zou u eventueel kunnen afspreken in mechelen ofzo (zowat verste dat ik wil gaan - tss lier en bornem dus) ?

Ik veronderstel trouwens met aankoopfactuur?

Mvg, Driesi

Desert

Legacy Member
bod van 60 incl op die 200 giga hd (ik betaal 79 euro voor een dermee )kunt ge eventueel de serials posten ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan