Archief - [TK] Hoop Ramgeheugen Sodimm/DDR1/DDR2 ! 19 GiG !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

white_steam

Legacy Member
[TK] Hoop Ramgeheugen Sodimm/DDR1/DDR2 ! 19 GiG !

Wegens hobby stopzetting uitverkoop van ramlatjes...ddr & ddr2

*- Deze zijn allemaal geslaagd in 24h Memtest86,
*- Deze zijn allemaal samenhorende pakketjes, dus aparte latjes ga ik wss niet verkopen

Verzenden kan (4,3€), maar op kosten/risico van de koper - ik verkies afhaling (voorkeur)

Regio Deinze, afspreken in station Deinze/gent kan ook eventueel...



1) Hynix 2x 1 gig ddr2 pc6400 800mhz ( Bod 40€ Exl. Gl@di8or )

Minimumprijs: 40€ Meeneemprijs 60€

2) Twinmos 2x 256 ddr1 pc2100 266mhz cl 2.5

Minimumprijs : 10€ Meeneemprijs 20€

3) MC 2x 512 ddr2 pc4200u 533mhz

Minimumprijs : 25€ Meeneemprijs 40€

4) MC 2x 512 ddr2 pc4200u 533mhz

Minimumprijs : 25€ Meeneemprijs 40€

5) Samsung 2x 512 ddr2 pc4200u 533mhz

Minimumprijs : 25€ Meeneemprijs 40€

6) MC 2x 1 gig ddr2 pc 4200 533mhz

Minimumprijs : 35€ Meeneemprijs 55€

7) Samsung 4x512 ddr2 pc4200 533mhz

Minimumprijs : 35€ Meeneemprijs 55€

8) Kingston SODIMM 200-pins 2x 512mb pc2100 cl 2.5 (NIEUW in verpakking) ( Bod 40€ Exl. SimonABC )

Minimumprijs : 30€ Meeneemprijs 45€

9) Kingston SODIMM 200-pins 2x 512mb pc2100 cl 2.5 (NIEUW in verpakking) ( Bod 30€ Exl. cprovost )

Minimumprijs : 30€ Meeneemprijs 45€

10) MC 2x 512 ddr2 pc4300u 533mhz

Minimumprijs : 25€ Meeneemprijs 40€

11) MC 4x 512 ddr2 pc4300u 533mhz

Minimumprijs : 35€ Meeneemprijs 55€

12) Samsung 4x 256 ddr2 pc3200u 333mhz

Minimumprijs : 20€ Meeneemprijs 40€

13) Infineon 4x 256 ddr2 pc 4200u 533mhz

Minimumprijs : 35€ Meeneemprijs 55€

14) Hynix 4x 256 ddr2 pc4200u 533mhz

Minimumprijs : 35€ Meeneemprijs 55€

15) MC 2x 256 ddr1 pc3200 400mhz

Minimumprijs : 15€ Meeneemprijs 20€

16) Infineon 4x 256 ddr1 pc3200 400mhz (meeneem geboden, word afgehandeld)

Minimumprijs : 30€ Meeneemprijs 45€

17) Hynix 2x 256 ddr1 pc3200 400mhz ( Bod 15€ Exl. cprovost )

Minimumprijs: 15€ Meeneemprijs 20€


Bieden Gebeurt Exl.

( MC = MemoryCorp www.memorycorp.com )


Happy Bidding, Meeneemprijs = Verkocht!

Grtz White

white_steam

Legacy Member
@ Benjy genoteerd, zie p-m

@ Gl@di8or genoteerd 40 exl. neem ik aan...

Grtz white

SimonABC

Legacy Member
nummer 8 of 9 (het laptop geheugen), is dat DDR1 en DDR2?

en als je me zou kunnen vertellen hoe ik kan checken of mijn laptop compatibel hier mee is, zou ook wel fijn zijn :)

'k heb een sony vaio A115M, ik denk dat die alleen DDR1 aankon...

grtz!

white_steam

Legacy Member
beiden ddr1 = kon je al zien aan pc2100 eigenlijk

Edit: even gecheckt voor je laptop = Maximaal intern geheugen Sodimm DDR1 1024 MB :D

SimonABC

Legacy Member
ja, 'k ben nie zo'n kenner, dus ik weet nie wa pc2100 wilt zeggen :)
en nie lachen met mijn verouderde laptop :(

is het verzenden van geheugen latjes niet aan te raden eigl? want ik kan wel niet tot in deinze geraken...

ik laat weldra iets weten

grtz

white_steam

Legacy Member
@ SimonABC , dat lach icoontje moest eigenlijk duimpje zijn...

- Pc2100 is de snelheid waarop de ram draait, maar maakt niet zoveel uit...
- De ram is zeker compatibel met jouw laptop.
- Het verzenden zelf is geen probleem, tis maar hoe je het inpakt...GOED dus :D

Je mag gerust mensen vragen hoe ik alles inpak , met bubbelfolie en laagjes bescherming en hopen plakband, zodat niemand kan zien wat er ooit inzit ... hou van privacy...
Heb hier al genoeg dingen verzonden waaronder al heel wat ramgeheugen... Dat laptop ram zit nog eens in een pakketje apart ook dus is 100% ok om te verzenden.

Grtz white

kibo

Legacy Member
@ verkoper ivm je report

Je kan toch moeilijk verwachten dat wij telkens je beginpost gaan veranderen met je huidige boden,je kan altijd zelf een update doen voor alle duidelijkheid(idd niet in beginpost).
Ik begrijp je ergens wel dat je voor duidelijkheid kiest,maar als wij in iedere thread alles moeten aanpassen dan hebben wij nog 30 mods nodig voor al dat werk te doen.

white_steam

Legacy Member
@kibo & overige mods

Geen probl, zal ook zo gebeuren... grtz white

Edit blijkbaar heeft of ik / of mod het bod van SimonABC ipv 30€ op 40€ gezet... !!!

white_steam

Legacy Member
Upje 1-2-3

De huidige boden, worden afgesloten ... al de rest valt onder deze regel :

Opgelet Solden : ALLE BODEN DIE VANDAAG GEDAAN WORDEN 26 Jan tot 23U59 worden aanvaard als ok, en worden dus ook direct afgehandeld... (Minimum Minimumprijs Wel geboden !!!)

Grtz white

white_steam

Legacy Member
Laatste uurtje ... voor huidige minimumprijzen als bod te aanvaarden... go for it

Cprovost , SimonABC , Gl@di8tor Zie P-m

white_steam

Legacy Member
Cprovost ... Gelieve u P-M na te kijken...

Laatst online : 29 January 2008 om 11:33:50

Gelieve me niet te negeren / antwoordje zou netjes zijn

EDIT:

6) MC 2x 1 gig ddr2 pc 4200 533mhz

Verkocht in vriendenkring
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan