Archief - [TK] HP Laptop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Insaniacx

Legacy Member
HP laptopje met volgende specs te koop (van een vriend):

HP Pavilion dv6017ea Entertainment
Windows Vista Certificatie: Windows Vista Capable
Ingebouwde apparaten: Stereoluidsprekers, draadloze LAN-antenne
Breedte: 35.7 cm
Diepte: 25.7 cm
Hoogte: 4 cm
Gewicht: 3 kg
Processor: AMD Turion 64 X2 mobiele technologie TL-50
RAM Grootte geïnstalleerd: 1 GB / 2 GB (max.) DDR II SDRAM - 667 MHz
Harde schijf: 100 GB - 5400 tpm SATA
DVD±RW (+R dubbellaags) / DVD-RAM
Type: 5 in 1 kaartlezer
Display-type: 15.4" TFT actieve matrix 1280 x 800 ( WXGA )
Grafische processor/leverancier: NVIDIA GeForce Go 7200 TurboCache dat 128MB ondersteunt

1 x scherm/video - VGA - 15-pens HD D-Sub (HD-15)
3 x Hi-Speed USB - 4-PIN USB type A
1 x modem - telefoonlijn - RJ-11
1 x netwerk - Ethernet 10Base-T/100Base-TX - RJ-45
1 x scherm/video - S-video-uitgang
1 x microfoon - invoer - mini-telefoon 3,5 mm.
2 x audio - SPDIF-uitgang/koptelefoon
1 x docking/poortreplicator
1 x IEEE 1394 (FireWire) - 4-PIN FireWire
1 x afstandsbediening - infrarood

Diversen
Meegeleverde accessoires: Afstandsbediening
Batterij: 6-cels Lithiumion
Inclusief OS: Microsoft Windows XP Home Edition
Garantie van de fabrikant
Service & Support: 1 jaar garantie
Service & Support Details: Beperkte garantie - onderdelen en werkuren - 1 jaar - Ophalen en terugbrengen

Is net terug uit garantie (starte niet meer op, moederbord is vervangen) en is van begin september 2006. Is normaal nog onder garantie van de winkel (Vanroey) want er is normaal maar 1j fabrieksgarantie en toen ik hem binnen deed hebben ze hem toch kostenloos gerepareert ook al was die over een jaar oud.

Reden van verkoop: kon niet wachten tot hij terug was en een nieuwe gekocht :). Heb hem derstraks even opgezet en alle data er af gehaald dus hij werkt terug.

Min prijs: 450€
Meeneem: 600€

Staat ook nog op andere sites te koop en bij vrienden aangeboden. ik post hier wel de updates...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan