Archief - [TK] Ibook G3 900mhz !!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

C.ust

Legacy Member
hallo,

ik heb hier een ibook G3 ONDER VOORBEHOUD te koop staan met de volgende configuratie:
-40gb HD
-14 inch scherm
-640mb ram
-Airport
-900mhz
-Lader

Zijn wel 2 problemen mee:
-Batterij is aan vervanging toe ( kost +-50e),werkt nu op netstroom
-Ethernetpoort is wa losjes en moet opengedraaid en vastgemaakt worden maar ik gebruikte altijd de draadloze airport :)

- Zijn gebruikssporen op maar voor de rest in zeeer goeie staat !

Bieden vanaf 200euro , meeneemprijs 350euro

Af te halen aan station Genk of Hasselt!

EDIT: Batterij kost met verzending in totaal +-48euro !!! zie hier : http://cgi.benl.ebay.be/Battery-for...3572359QQihZ005QQcategoryZ11169QQcmdZViewItem

AccuCore

Legacy Member
hmmmmmm die ethernet poort is ni zomaar vast te vijzen he...
bodje 100 euro(way onder w minimium.... i know! sorry ervoor en ignore indien te weinig!maar batterij en ethernet zijn in mijn ogen crusiaal :)
(deze draaid trouwens het laatste nieuwe os van mac? indien niet cancel bod!NIET tiger os :) maar laatste nieuwe daarvoor)

C.ust

Legacy Member
@Nikcy1411 , 5min max maar, batterij is aan vervanging toe , laadt maar 129mAh ipv 4400mAh

Als de bod te laag blijft,dan hou ik ze, batterij bestel ik dan voor 50e en de ethernetpoort wordt nooit gebruikt door mezelf

fromalk

Legacy Member
ik heb een g4 hier verkocht een klein jaar geleden voor 180€ met alles in orde.

Langs de andere kant behouden oude macs wel goed hun waarde, of je hier je prijs gaat halen weet k niet maar probeer anders eens op kapaza etc

C.ust

Legacy Member
@fromalk thx voor de tip , ja 180€ heb je toch weinig gekregen maar meestal vragen ze voor een G4 als de jouwe toch rap 300e...

C.ust

Legacy Member
Th0masSss zei:
Indien je ethernet in orde krijgt wil ik een bod doen.

Sorry maar ik ga he zelf niet herstellen, op de fotos zie je dat de ethernetpoort wat naar achteren is, je kan eventueel een usb to ethernet kopen :)
Het gaat weg zoals het beschreven is vanboven, ik sluit zondag wrs af ...

C.ust

Legacy Member
Moet erbij zeggen dat ik de ethernet pport aan het werkt kreeg nujust !!!
Zit gwn wat los maar heb het trg wat naar voren gekregen en ik ben er nu mee op internet!!!

Minimumprijs is 170euro en 250e is meeneemprijs !!!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan