SideShow
Legacy Member
Deze staat dus te koop.
Prijs weet ik nog niet echt maar ik dacht toch aan een 100+ euro ofzo ?
Ik woon in de westhoek.
Leeftijd is ongeveer 3 maand, werkt perfect dus. Momenteel draait hij 100% stabiel op 3Ghz aan 1.35V ofzo
Nooit hoger geklokt geweest en altijd goed gekoeld met een scythe infinity.
Standaard clock 2.40 gaat aan 1.22V ofzo
Bieden maar
Prijs weet ik nog niet echt maar ik dacht toch aan een 100+ euro ofzo ?
Ik woon in de westhoek.
Leeftijd is ongeveer 3 maand, werkt perfect dus. Momenteel draait hij 100% stabiel op 3Ghz aan 1.35V ofzo
Nooit hoger geklokt geweest en altijd goed gekoeld met een scythe infinity.
Standaard clock 2.40 gaat aan 1.22V ofzo
Bieden maar


