Ultima_Lynx
Legacy Member
de cpu is ongeveer 3 jaar oud en in prima staat.
als je geinteresseerd bent gelieve mij dan effe te mailen met een bod.
Ik wil de cpu + koeler gerust opsturen per post op verantwoordelijkheid van de koper (voor diegenen dat hem willen afhalen, ik ben van de kanten van Mechelen).
Indien er nog vragen zijn mag je die altijd stellen.
edit: socket 478
als je geinteresseerd bent gelieve mij dan effe te mailen met een bod.
Ik wil de cpu + koeler gerust opsturen per post op verantwoordelijkheid van de koper (voor diegenen dat hem willen afhalen, ik ben van de kanten van Mechelen).
Indien er nog vragen zijn mag je die altijd stellen.

edit: socket 478
