Archief - [TK] Krachtige Laptop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Big Taj

Legacy Member
Packard Bell EasyNote S8500

Processor: Mobile Intel® Pentium® M – 750 Centrino 1.86ghz
Geheugen: 1024 Mb (2 x 512 DDR2)
Harde schijf: 80 Gb SATA
Grafische kaart: ATI Radeon X700 256 Mb HyperMemory
Optical Drive: DVD dual DVD+R/-R/RW/+R9 Dual Layer
Scherm: 15,4" TFT WXGA/Diamond View
Kaartlezer: 4-in-1 (SD/MMC/MS/MSpro)
Poorten: 3 x USB 2.0 - 1 x IEEE 1394 - S/Video - 1 x PCMCIA type II
Software: Windows XP Home, Word 2002
Communicatie: 56 Kbps V.92 modem - 10/100 LAN Ethernet - 802.11 b/g
Geluidskaart: Compatible Soundblaster (speakers + subwoofer)
Klavier: Azerty
Garantie: 2 jaar

Battlefield 2, Black & White 2, .... draaien hier allemaal vlekkeloos op!

Is van begin januari, met factuur en garantie.

minimumprijs: 1100€
meeneemprijs: 1200€

Zeveren over de prijs hoeft niet, tis te nemen of te laten. Deze komt op meerdere fora.

Ik ben van omgeving Gent / Latem / Deinze / Zulte

DjProbe

Legacy Member
hoe lang gaat de batterij ongeveer mee ?
zit er legale software bij buiten XP en word ?
zit er een draagtas of dergelijk bij ?

Big Taj

Legacy Member
DjProbe zei:
hoe lang gaat de batterij ongeveer mee ?
zit er legale software bij buiten XP en word ?
zit er een draagtas of dergelijk bij ?
Batterij gaat 4u30min mee, laptop is in nieuwstaat.
Er zit een legale versie van Windows XP en Word bij.
Geen draagtas of muis.

DreamWearl

Legacy Member
rede van verkoop?
mogelijkheid om foto te neme om huidige toestand keyb/scherm/cover te zien?

hoelang garantie? op alles? bij? (winkel?)

Big Taj

Legacy Member
DreamWearl zei:
rede van verkoop?
mogelijkheid om foto te neme om huidige toestand keyb/scherm/cover te zien?

hoelang garantie? op alles? bij? (winkel?)
Foto
Ik ga zelf geen foto trekken aangezien hij in echte nieuwstaat is! Is niets aan!
Ik verkoop omdat aankoop een bevlieging was, heb geen laptop nodig.
Je hebt 2 jaar garantie, aangekocht in de Makro in Januari dit jaar.

DjProbe

Legacy Member
hoe kan je die grafische kaart vergelijken
beter dan 9800 XT ?
beter dan 6600 GT ?
das 8x agp ?

Big Taj

Legacy Member
DjProbe zei:
hoe kan je die grafische kaart vergelijken
beter dan 9800 XT ?
beter dan 6600 GT ?
das 8x agp ?
Ik zou niet precies weten waar je die kaart mee kan vergelijken maar ik denk dat de performance tussen de 9800pro en 6600gt ligt, en de kaart is PCI-E.

kivirno

Legacy Member
aangezien er hier weinig reactie is en uw prijs veel te hoog is
doe ik een bod van 850 euro alvast je ziet maar wat je ermee doet:p

dennisgodderie

Legacy Member
vraagprijs is zeker niet te hoog. Die grafische kaart is redelijk sterk, je gaat zeker al de games gedraait krijgen die op moment uit zijn... :)

Big Taj

Legacy Member
dennisgodderie zei:
vraagprijs is zeker niet te hoog. Die grafische kaart is redelijk sterk, je gaat zeker al de games gedraait krijgen die op moment uit zijn... :)
Iemand die weet waar hij over praat :)

@ kivirno: bod is te laag

Big Taj

Legacy Member
Aangezien ik hier pm's over krijg: Ruilen doe ik alleen met een low-end laptop van 300€ ofzo

Fuji1337

Legacy Member
Ik wil niets zeggen, maar ze hebben het meeste problemen met laptops van packerdbell :O Is dat niet de reden van verkoop? Ik zelf heb een Mobile Intel® Pentium® M – 750 Centrino 1.73ghz van acer, en die zijn erg top!

gamer505

Legacy Member
eerlijk gezecht ,verbeter me alsek geen gelijk heb maar ik vind dit iets te duur
ik heb ne hp gekocht in st-niklaas met ook 1024 ram ddr, met amd sempron over de 2 ghz geen ide precies hoeveel maar twas erwel over
wel maar een ati mobile met 128 ram
dvd brander
widescreen voor 1000 nieuw met 2 jaar garantie
met infrarood,wireless> enzovoort

ps :dezelfde wat jij verkoopt staan daar voor 899 euro ma ik denk met en 128 mb radion kaart
dus kweet niet of dit erg veel verschill maakt van prijs zowa

Big Taj

Legacy Member
Fuji1337 zei:
Ik wil niets zeggen, maar ze hebben het meeste problemen met laptops van packerdbell :O Is dat niet de reden van verkoop? Ik zelf heb een Mobile Intel® Pentium® M – 750 Centrino 1.73ghz van acer, en die zijn erg top!
Ik heb niets maar dan ook NIETS van problemen met deze laptop dus ik zou het apprecieren moest je de mogelijke kopers niet wegjagen. Dank u.

Big Taj

Legacy Member
gamer505 zei:
eerlijk gezecht ,verbeter me alsek geen gelijk heb maar ik vind dit iets te duur
ik heb ne hp gekocht in st-niklaas met ook 1024 ram ddr, met amd sempron over de 2 ghz geen ide precies hoeveel maar twas erwel over
wel maar een ati mobile met 128 ram
dvd brander
widescreen voor 1000 nieuw met 2 jaar garantie
met infrarood,wireless> enzovoort

ps :dezelfde wat jij verkoopt staan daar voor 899 euro ma ik denk met en 128 mb radion kaart
dus kweet niet of dit erg veel verschill maakt van prijs zowa
De onderdelen die jij hier noemt zijn ondergeschikt aan de mijne, dus niet zeveren als je er niets van kent aub. De volgende keer mss wat meer opzoeken over hardware en je kennis verruimen. Dank u.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan