{FgnZ}Squeek
Legacy Member
Hellow,
ik had een deal voor deze laptop maar skylord heeft me het volgende ge-PMed:
Sorry,
ik denk dat ik toch zal passen. Ik was iets te enthousiast gisterenavond.
Dus staat mijn laptop Compaq Presario 2104EA opnieuw te koop
Specs:
- Celeron 2.0GHz
- 256MB 266MHz
- ATI shared graphics 64MB
- 20GB HD
- TV out
- 2 x USB
- DVD-combi: dvd-lezer en cd-writer
Software:
- Easy CD creator
- recovery disc
- ...
Er is ook nog een draagtas bij.
De laptop is in perfecte staat, is zeer zelden gebruikt.
Batterij werkt nog altijd prima: 2.5-3u voor gewone toepassingen zoals bvb MS Office.
Bij spelletjes gaat de batterij 1-2u mee.
info: http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c00227932.pdf
bieden vanaf 200€
meeneemprijs 300
Greetz!
ik had een deal voor deze laptop maar skylord heeft me het volgende ge-PMed:
Sorry,
ik denk dat ik toch zal passen. Ik was iets te enthousiast gisterenavond.
Dus staat mijn laptop Compaq Presario 2104EA opnieuw te koop
Specs:
- Celeron 2.0GHz
- 256MB 266MHz
- ATI shared graphics 64MB
- 20GB HD
- TV out
- 2 x USB
- DVD-combi: dvd-lezer en cd-writer
Software:
- Easy CD creator
- recovery disc
- ...
Er is ook nog een draagtas bij.
De laptop is in perfecte staat, is zeer zelden gebruikt.
Batterij werkt nog altijd prima: 2.5-3u voor gewone toepassingen zoals bvb MS Office.
Bij spelletjes gaat de batterij 1-2u mee.
info: http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c00227932.pdf
bieden vanaf 200€
meeneemprijs 300
Greetz!
