Archief - [TK] Laptop Packard Bell AMD Turion 64

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gillios

Legacy Member
Joee de manne,

Ik verkoop mijne laptop :)

Specs:

AMD Turion 64 1.6 Ghz
1024 Mb ram
64 mb gfx card
80 gb HDD
DVD +/- writer
4 USB poorten

Uhm ahja en ge krijgt er een USB-muis bij :cool:

Winkelprijs: €1100,00
Richtprijs: €750,00
Meeneemprijs: €800,00

Ahja ik woon in Mechelen en Antwerpen dus ;)

Gillios

Legacy Member
Bwaaa das eender ik kan em bijhoude voor u als ge wilt,

Yep tis dus diene EasyNote maar dan me 1024 mb ram :)
En hij zie er etzelfde uit als diene da gij toonde :)

brechtvm

Legacy Member
ZeRo16 zei:
Bwaaa das eender ik kan em bijhoude voor u als ge wilt,

Yep tis dus diene EasyNote maar dan me 1024 mb ram :)
En hij zie er etzelfde uit als diene da gij toonde :)


kga mn inlichtingen pakke, en klaat u morgen iets wéte :)
(btw: welke graka zit daar in ? en ist nen widescreen? .. garantie ? )

mvg,
brechtvm

Gillios

Legacy Member
Uhm grafische kaart is van S3, tis gene widescreen, en nog 1 jaar garantie ^^ (papierke is intensief gaan zoeke nu :p)

Gillios

Legacy Member
Nog tot 13/06/2007 garantie :)

*opluchting* blij dak zon ordelijke moeder heb ^^

brechtvm

Legacy Member
kan je het exacte model posten aub ?
graka van S3 is niet hetzelfde als die X200 hé ;)

Gillios

Legacy Member
Ik kan hem leveren in Gent als je €20 euro extra betaald ja, is nogal ver voor mij,

Het type het is een Packard Bell EasyNote maar de mijne staat er precies ni tusse, tusse die laptops op de packard bell website, hij heeft 1024 mb ram en een S3 unichrome GFX kaart van 64 mb, das al dak u daar meer over kan zegge want ik vind em ni op website

brechtvm

Legacy Member
ZeRo16 zei:
Ik kan hem leveren in Gent als je €20 euro extra betaald ja, is nogal ver voor mij,

Het type het is een Packard Bell EasyNote maar de mijne staat er precies ni tusse, tusse die laptops op de packard bell website, hij heeft 1024 mb ram en een S3 unichrome GFX kaart van 64 mb, das al dak u daar meer over kan zegge want ik vind em ni op website
staat er nergens (achteraan) een modelnummer vermeld ?

Gillios

Legacy Member
Dat zou kunne, probleem is, laptop staat bij mijn vader, waar ik pas vrijdag of zaterdag ochtend ben, ik zal straks eens op het garantie bewijs kijken. Sinds ik nu op school zit :doh:

brechtvm

Legacy Member
daar zit toch b/g wlan op é ?

link verwijst naar -> Mobile AMD Sempron 3100+

Gillios

Legacy Member
Jah, volledige WirelessLan

Jah kweet et die link verwijst na AMD Sempron 3100+ ma kzeg et u, kvind mijne daar ni tusse... De mijne is just gelijk den die maar dan AMD Turion 64 1.6 Ghz..

brechtvm

Legacy Member
tis eerlijk gezegd die grafische kaart die me parten speelt :s
ik heb momenteel een HP NC6000 waar ik "nfs u" op kon spélen..
een collega van me kon dit echter niet op een HP-laptop met 64mb graka
(nogtans heb ik ook 64mb graka..)

daarom dus...

ps : doe mij een plezier en laat eens SUPER-PI 1M runne..
en neem daar een schermafdruk van ..
en post die eens aub :)

brechtvm

Legacy Member
ZeRo16 zei:
Hoeveel digits Pi moet ik calculaten?

1M

superpi is te downloaden op superpi.radeonx.com
(ligt momenteel down precies)

> daar heb je een checksum
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan