Archief - [TK] Logitech Cordless Desktop MX Bluetooth

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

=Dujosh=

Legacy Member
30€ zouwk er eventueel nog voor geven,
maar kweet conditie van keyboard en muis niet ...

brc

Legacy Member
Kijk, het gaat over en draadloze optische muis MX900 en een draadloos multimediakeyboard met een Bluetooth hub (goed voor draadloze verbinding met gsm en andere bluetooth apparaten)
dit systeem werkt goed en heb er zelf ook een staan zo'n setup

de nieuwprijs van een gelijkaardige setup ZONDER die bluetooth mogelijkheden staat rond een +/- 80€-90€ (denk ik)

ik begrijp dus dat de verkoper met een bod als 20 of 30€ geen genoegen zal nemen

imo lijkt me een verkoopprijs van 50€ excl (indien alles natuurlijk nog in goede staat) dan ook een redelijke prijs (om een idee te geven) ik verplicht natuurlijk niemand tot iets maar wees gewoon wat redelijk...

grtz

milleuh

Legacy Member
Kijk, ik weet dat je hier een slag uit wilt halen. Ik ga hier niet mijn handen aan verbranden hoor. Mijn aanbod blijft hetzelfde:
te nemen of te laten.

milleuh

Legacy Member
Bod genoteerd van 40 €. Alvast een voorlopige bod hoop ik als je ziet wat het ding nog waard is.

=Dujosh=

Legacy Member
milleuh zei:
Kijk, ik weet dat je hier een slag uit wilt halen. Ik ga hier niet mijn handen aan verbranden hoor. Mijn aanbod blijft hetzelfde:
te nemen of te laten.


Probleem is dat ik gewoon geen echte prijs heb om mee te vergelijken.
Maar goed,
als ik het zo lees wilk bod van 45euro uitbrengen als er echt niets mee scheelt met keyboard en muis.

brc

Legacy Member
@milleuh
post pics pls van de setup....
ik kan elke koper goed begrijpen als hij geen pics ziet hij geen bod wil uitbrengen

@dujosh
ik denk wel dat als je een bod brengt van 50€ excl met pics die je aanstaan dat de verkoper akkoord zal gaan

luister ik ken de verkoper niet en ik ken de kopers niet maar daar ik eenzelfde seutp heb ziek ik dit liever voor alle partijen tot een aanvaardbaar einde verlopen;....

grtz

milleuh

Legacy Member
Ik wil gerust foto's doorsturen via msn indien interesse. Ik heb geen webspace dus kan ik geen foto's online zetten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan