kennes
Legacy Member
Ik verkoop mijn MSI GeForce 7800gt 256Mb voor €279.
Deze is slechts van 18 februari oud. En heeft nog 2 jaar garantie bij Tones.
Heb deze kaart gekocht maar eigelijk gebruik ik hem niet veel. Daarom opteer ik liever voor een 6600gt + een nieuwe gsm ;-)
Iemand interesse, let me know.
Greetz
Deze is slechts van 18 februari oud. En heeft nog 2 jaar garantie bij Tones.
Heb deze kaart gekocht maar eigelijk gebruik ik hem niet veel. Daarom opteer ik liever voor een 6600gt + een nieuwe gsm ;-)
Iemand interesse, let me know.
Greetz

enkel €€€€