Archief - [TK] nieuwe seagate freeagent externe hdd ( 500GB )

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

michielsingh

Legacy Member
Hey,

ik heb gisteren in een 'opwelling' een seage freeagent externe hdd gekocht van 500GB ( factuurtje zit erbij en staat op 14/01/08 dus. )

Ik heb deze gekocht voor 109.5€ maar heb dat dus eigenlijk niet nodig. Via deze weg wil ik ze onder voorbehoud te koop zetten.

Ik ben bereid een beetje korting te geven aangezein ze geopend is.

Voor 100€ excl mag deze weg. Is maar een kleine 10% korting maar is dan ook gloednieuw. Ophalen kan te Destelbergen(Gent),Knokke of Sinaai.

Verzenden kan ook maar dan komt er 5€ voor de post bij.

Indien deze 100€ niet geboden wordt verkoop ik hem niet.

mvg

michielsingh

Legacy Member
Meent ge da nu :(:D amai sorry !!! Als ge ze zou willen.. Kan ze maandag meebrengen naar kortrijk. Heb examen om half2 maar ben daar wss al om 10h30 ( anders 13h20, weet nog nie zeker )

.:Buanhop:.

Legacy Member
kzal nog zien :)
ben eerder opzoek naar ne 1tb externe

gelijk die laciekes overlaatst
160btw excl ^^

michielsingh

Legacy Member
niet slecht, dees is wel beetje designgericht ook moet ik toegeven maarja, je begrijpt wel dat ik voor een schijf die 1dag oud is toch bijna de nieuwprijs wil :p

kga pitte nu, iooo

[HBV]-=Tornado=-

Legacy Member
Kan je eens wat meer info geven aub?

Aansluitmogelijkheden alles eigenlijk thx

michielsingh

Legacy Member
Is gewoon USB2.0

Verder zijn er geen speciale zaken aan..

Samengevat :

Model Number ST305004FDA1E1-RK
Interface USB 2.0
Capacity 500 GB
Spindle Speed 7200 rpm

mythe

Legacy Member
Ben wel geinteresseerd, maar prijs is wat te hoog. Heb hier een 100GB eSATA liggen van 500GB, heeft me 100 euro'tjes gekost.

Ik dacht eerder aan een 70 euro minimum?

michielsingh

Legacy Member
Met alle respect maar deze schijf is nog geen week oud... prijs is volgens mij perfect. Kzie dat je in kortrijk op kot zit, ik heb maandag examen in kortrijk ... ;)

Als de vraagprijs van 100€ niet gegeven wordt houd ik em gewoon bij, zal misschien ooit nog van pas komen. Maar ga iets van 3dagen oud niet met 30% verlies verkopen, dat snap je wel :)

michielsingh

Legacy Member
Is inderdaad het desktop-model. Ik kom jammer genoeg niet echt in die buurt :(. Kan het eventueel wel opsturen maarja, dan is dat weer 5€ extra, aan jou de keuze.

Frado2005

Legacy Member
breng hem dan terug naar de winkel hé. Niemand gaat voor 4euro minder hem tweedehands kopen

iTzStevee

Legacy Member
Amaaai €100 voor 500GB :D lekker
spijtig genoeg wa krap bij kas voor de moment ^^

cassie821

Legacy Member
D-Fekt zei:
Amaaai €100 voor 500GB :D lekker
spijtig genoeg wa krap bij kas voor de moment ^^

In de Carrefour bij mij kan je voor ne 500GB van Western Digital 110€ fzo . Is ten eerste al beetje van betere kwaliteit

michielsingh

Legacy Member
naar mijn persoonlijke mening : seagate > westerndigital

( op de interne raptors na, die ik zelf ook gebruik :) maar dat zou appelen met peren vergelijken zijn... dus maakt op zich al niet uit)

en om de commentaar over de prijs tegen te gaan : offtopic is niet gewenst !

het is 10€ minder , akkoord maar is dan ook paar dagen oud en terugbrengen kan niet want is geopend ...

nu enkel ontopic graag !

XYRIS

Legacy Member
Geraak je echt niet tot in Aalst ofzo?

85€ wil ik je geven....

@ Pixmania (misschien internationale winkel) kan ik het kopen aan 99€
en je kan in Brussel afhalen, tegenover andere winkels die internationaal
zijn en in "belgie gevestigd" zijn maar waar je toch 10 verzendkost betaald.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan