Archief - [TK] Nvidia 6800GT 256Mb + Amd Sempron 2800 + Moederbordje

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heronic

Legacy Member
Nvidia 6800GT 256Mb ddr, Tv out, DVI (agp x8)
Amd Sempron 2800
Msi K7n2 delta

Reden van verkoop : Upgrade naar Amd X2 op socket 939 met pci-e

Opmerking : De (front) usb & audio controllers op het moederbord werken niet meer ! (De plugs die erop zaten zijn gewoon weggebrand via de kabels die daar achter zaten ten gevolge van slechte bekabeling in deze kasten, heb er zo nl 2 die beide problemen hadden met de kabels).

- Aangezien dit zeker niet dringend is is de verkoop niet bindend.
- Liefst Oost-vlaanderen (driehoek Gent, st-niklaas, aalst) voor persoonlijke aflevering.

Start @ 250€

cole

Legacy Member
hoeveel zou je vragen voor de vga alleen ?
kzou kunnen afhalen .

detrage

Legacy Member
Nvidia 6800GT 256Mb ddr, Tv out, DVI (agp x8) van welk merk is deze,en heb je de originele doos + alle addons nog ?

Heronic

Legacy Member
Sparkle Platinium Geforce 6800GT AGP 8X 256Mb, GDDR3, TV-Out, DVI

Originele verpakking + alle addons + factuur (enkel het boekje zou ik moeten achter zoeken)

Maar ik doe niks afzonderlijk weg.
Het moederbord is een deel van zijn functionaliteit kwijt en geef ik er gewoon bij.
Met die processor alleen ben ik dan ook niks meer.

De Processor en Videokaart zijn in topconditie :)
Ik speel er nog steeds Battlefield 2 op medium/high settings en die draait vlot.

detrage

Legacy Member
ik kan maar proberen parkle Platinium Geforce 6800GT AGP 8X 256Mb, GDDR3, TV-Out, DVI bod 150€ afgehaald

Heronic

Legacy Member
Ow_jeih zei:
wat is: "een deel van de functionaliteit" :p

Aansluiten van audio & usb vooraan je case. Dit was zo maar de plugs zijn er aangesmolten vandaar. Ik zeg het er liever bij.

piotke

Legacy Member
foto's va nde weggebrande plugs ? Als de plugs doorgebrad zijn ,dan wil ik niet weten hoe erg de controller chip beschadigd is..

Heronic

Legacy Member
Update :

Dit is de kaart, het uitzicht is anders maar het is de enige deugdelijke beschrijving van de Sparkle spag40g-pt/256Mb DDR 3 die ik vond :
http://www.moka.nl/content.php?article.44

enige veschillen :
- Alu heatsink dual ipv die single zoals op de afbeelding.
- Powerdvd ipv arx fatalis alhoewel arx fatalis (op de verpakking staat)

leverdatum op factuur = 24/01/2005 = nog onder garantie

De kaart wordt nu apart verkocht.

200 euro meeneemprijs.

Heronic

Legacy Member
cpu = reeds verkocht.
vandaar dat kaart nu apart weg kan. Was anders in elk geval niet van plan de onderdelen apart te verkopen.

Bjorn

Legacy Member
is exclusief ja :)snelle afhandeling plz? ik ontvang morgen of overmorgen WoW en ik wil niet de dag erop moeten formatteren u see :p

Heronic

Legacy Member
W8 nog even met formatteren.
Voor het weekend worden er geen knopen meer doorgehakt.

Hopend op een beter bod, maar staat alvast opgeschreven.
De eerste die 200 bied kan onmiddelijk z'n gegevens pm'en.
De dag erna zit ie al op de post indien buiten oost-vlaanderen.


Einde van dit aanbod : zondag avond 02:00.

Bjorn

Legacy Member
hmmm jah srr bod is onder voorbehoud dan, als ik sneller een kan vinden ga ik mijn bod hier moeten intrekken, ik laat nog iets weten :)

Bjorn

Legacy Member
update: ik trek aanbod in srr, kga voor een nieuwe gaan zien morgen, nog succes verder met de verkoop ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan