Archief - TK: opteron 146(s939),ram,6600gt's,vapo

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

beerke

Legacy Member
Sorry, maar jij hebt dus exclussief geboden, en dus heb ik eigenlijk de echte meeneemprijs voor jou geboden.
Ik gisteravond, jij nu deze morgen pas, om je eigen strategie te gebruiken.

kutteke

Legacy Member
kutteke zei:
mijn post: Today, 19:31
post van bevestiging: Today, 19:45
uw post : Geplaatst: Do Mrt 16, 2006 21:36

no further comments :)
zucht, das zelfde dag maar mijn was eerder , net na dat hij meeneem heeft geplaatst

kutteke

Legacy Member
en hij heeft gezegd dat het aan mij verkocht was, en dat is bindend.

Kwertie

Legacy Member
Vooraleer hier "ruzie" ontstaat, hier ligt de fout niet bij kutteke of beerke, wel bij de verkoper... Gezien de verkoper heeft gezegd dat verkocht is aan kutteke moet hij zich daar ook aan houden, als de verkoper hierdoor problemen krijgt met beerke dan "is dat zijn probleem" om het "cru" te zeggen :$

beerke

Legacy Member
Verkoper bepaalde de regels, één daarvan was duidelijk: bieden excl., me dunkt dat dan wel degelijk een verplichting is . Hij heeft zelf gezegd dat hij in de fout was, en uit het oog verloor dat kutteke incl. geboden had. Hij geeft dus toe dat hij hem niet mocht toewijzen aan kutteke, maar wel aan mij vermits ik wel degelijk alle regels volgde, dit in tegenstelling tot kutteke, die de regel overtrad. Het is dus duidelijk, zo simpel is het. Wie de opgestelde regels niet naleefd (opgesteld door verkoper zelf), kan nooit de winnaar zijn. eerlijk duurt nog altijd het langst. En o ja, ik was wel degelijk komen kijken tussen het bod van kutteke, en het antwoord van de verkoper. Ik las duidelijk dat kutteke incl. bood, wat dus niet echt de meeneem is, ik ben dan op Tones, waar ik meer bezig ben dan hier, gaan bieden. Voor alle duidelijkheid, meeneemprijs was 140 euro excl., niet incl., pas deze morgen nadat de verkoper zijn foutje inzag, heeft kutteke dan gezegd dat hij de verzending wel appart zou betalen, bijna 12 uur na mijn bod van 140 euro excl.. Duidelijker kan gewoonweg niet, dat denk ik er van.

Kwertie

Legacy Member
nogmaals
kutteke overtrad géén regels
de verkoper wél aangezien hij akkoord ging...
het is dus de verkoper die zijn eigen vooropgestelde regels niet naleeft, dit door het feit datie zei "ok, verkocht"

conclusie
logi verkoopt best aan beerke aangezien hij dus idd de échte meeneemprijs bood
=> logi kan op de blacklist geplaatst worden aangezien kutteke een bevestiging kreeg om af te sluiten

indien logi verkoopt aan kutteke, dan mag beerke dan weer de blacklist aanvragen voor logi, omdat beerke benadeeld is

===> de verkoper is "in de fout"... niemand anders... dat is mijn conclusie

logi

Legacy Member
T word hier lastig voormij ze, had gezegd van exl te bieden maar had Wel gezegd aan kutteke dat em verkocht was en dan kwam beerke af met dat van excl te bieden en zegt em van zelf men regels niet na te leven, heeft mij in de war gebracht. Had em dus verkocht aan kutteke en denk dat ek daar bij blijf want dat is nog dan het eerlijkst uiteindelijk of niet soms? Beerke je was gewoon te laat. Wat vind de rest hiervan?

logi

Legacy Member
@ Kwertie ja heb het erbij gezet van excl te bieden, maar als verkoper beslis ik toch of ik bod aanvaard of niet soms?

kutteke

Legacy Member
ja ik had gezegd indien uw meeneem incl is dan bied ik die , en logi zei verkocht aan kutteke als confirmatie daarvan :) spijt me beertje maar als hij had gezegd liever excl dan haddik dat ook aangenomen, laten we logi hier niet voor blacklisten ik betaal wel de verzendkosten en de discussie stopt, het gaat hier om luttele eurotjes van verzending .

mvg

beerke

Legacy Member
Tja, als je je niet meer aan de regels kan houden die je zelf opstelt..............
In ieder geval, blacklist zal het toch zijn, dit trekt nergens op, ik sta recht in mijn schoenen, en trouwens, nu doe je het weer, want je zond me een pm waarin je bevestigde dat hij voor mij was. Wees eens wat meer standvastig, en respecteer je eigen regels. Hou je beter voortaan aan dees forum dan voor verkoop ook, op twee tegelijk loopt het toch steeds mis.

kutteke

Legacy Member
de verkoper mag op een lager bod als meeneemprijs ook ingaan, en dat heeft hij gedaan. though luck

Kwertie

Legacy Member
Ik dacht alles duidelijk uitgelegd te hebben...
Zoals beerke zegt, de verkoop kan nu zowiezo niet meer volledig perfect afgehandeld worden.
kutteke was echter de eerste die bevestiging kreeg om de verkoop af te handelen, beerke bood als eerste de échte meeneemprijs, wat de verkoper ook beslist, zelfs ik heb het er soms moeilijk mee en moet goed opletten met wat ik waar bied enzo
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan