Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Coolrunner zei:kheb wel interesse maar de prijs is me iet te hoog
wat is je minimumprijs ?
Raverkeuh zei:Bwa kan er wel iet vanaf doen. Laat staan dak er toch zeker een 150 tal euro's voor wil hebben.
@brechtvm: kzou het toch liever als een geheel wegkrijgen...
Coolrunner zei:mmmm ne 2dehands P4 zoals de uwe gaat weg voor normaal 100€ en da`s wat ik ervoor zou willen geven (als er de boxed koeler bij is tenminste) en tja moederbord zou ik zeggen 40€
dus 140€ afgehaald .... als brechtvm meer wil geven voor het moederbord dan wil ik enkel de CPU
Raverkeuh zei:Ja de koeler zit erbij en al. Heb de processor der nog niet vanaf gehaald, steekt dus nog op het moederbord. Khem ook nog de cd's die bij het moederbord horen.
Kweet niet of die brechtvm nog ga reageren ma voor 140€ ist goed...

Raverkeuh zei:oke das ook goed. Dan ist 100€ voor de cpu. Moederbord geraak ik nog wel kwijt denk ik.
Coolrunner zei:mmmm eerst zet je 80€ en nu 100€ ? ... 90€ en ik kom hem begin van de week halen ... handje contantje
. kblijf bij 100€brechtvm zei:mobo : 25€ (het een identiek, is gewoon om wat spare-parts te changen)
meer doen ik van de 40€ niet af...Raverkeuh zei:Dat was gewoon een typfout. kblijf bij 100€
sold !Raverkeuh zei:euhm => 30€?meer doen ik van de 40€ niet af...