HellCat
Legacy Member
Hallo,
Ik heb nog een hoop games staan die ik niet meer speel, ik doe ze ook weg omdat men verzameling wat te groot word.
Dit zijn ze:
- Deus Ex -> 5€
- Command & Counquer: Tiberian Sun; firestorm -> 5€
- Command & Counquer: Red Alert 2. -> 10€
- Ground Control. -> 10€
- Gunman Chronicles. -> 10€
- Soldier Of Fortune. -> 10€
- Black & White. -> 10€
- Operation Flashpoint gold edition (Operation Flashpoint + RedHammer) + Resistance.->25€
- Splinter Cell ->10 €
Ze zijn allemaal nog in zeer goede staat, geen krassen erop. Origineel doosje…
- Ben je niet akkoord met het bedrag, gelieve dit op een normale manier te zeggen aub
Ik weet niet direct wat ik ervoor moet vragen. Het opgestelde bedrag is maar een gedacht. De verzendingskosten zijn niet inbegrepen, als je komt afhalen gaat er natuurlijk wel wat af.
- Heb je graag enkele foto’s van een bepaald spel, van het doosje of cd… Geen probleem, geef je email adres maar en ik mail ze zo snel mogelijk door.
- Als je geïnteresseerd bent stuur dan een PM aub, of via msn…
Greetz
Ik heb nog een hoop games staan die ik niet meer speel, ik doe ze ook weg omdat men verzameling wat te groot word.
Dit zijn ze:
- Deus Ex -> 5€
- Command & Counquer: Tiberian Sun; firestorm -> 5€
- Command & Counquer: Red Alert 2. -> 10€
- Ground Control. -> 10€
- Gunman Chronicles. -> 10€
- Soldier Of Fortune. -> 10€
- Black & White. -> 10€
- Operation Flashpoint gold edition (Operation Flashpoint + RedHammer) + Resistance.->25€
- Splinter Cell ->10 €
Ze zijn allemaal nog in zeer goede staat, geen krassen erop. Origineel doosje…
- Ben je niet akkoord met het bedrag, gelieve dit op een normale manier te zeggen aub
Ik weet niet direct wat ik ervoor moet vragen. Het opgestelde bedrag is maar een gedacht. De verzendingskosten zijn niet inbegrepen, als je komt afhalen gaat er natuurlijk wel wat af.- Heb je graag enkele foto’s van een bepaald spel, van het doosje of cd… Geen probleem, geef je email adres maar en ik mail ze zo snel mogelijk door.
- Als je geïnteresseerd bent stuur dan een PM aub, of via msn…
Greetz