Archief - [TK] PC games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

HellCat

Legacy Member
Hallo,

Ik heb nog een hoop games staan die ik niet meer speel, ik doe ze ook weg omdat men verzameling wat te groot word.

Dit zijn ze:

- Deus Ex -> 5€
- Command & Counquer: Tiberian Sun; firestorm -> 5€
- Command & Counquer: Red Alert 2. -> 10€
- Ground Control. -> 10€
- Gunman Chronicles. -> 10€
- Soldier Of Fortune. -> 10€
- Black & White. -> 10€
- Operation Flashpoint gold edition (Operation Flashpoint + RedHammer) + Resistance.->25€
- Splinter Cell ->10 €

Ze zijn allemaal nog in zeer goede staat, geen krassen erop. Origineel doosje…

- Ben je niet akkoord met het bedrag, gelieve dit op een normale manier te zeggen aub :) Ik weet niet direct wat ik ervoor moet vragen. Het opgestelde bedrag is maar een gedacht. De verzendingskosten zijn niet inbegrepen, als je komt afhalen gaat er natuurlijk wel wat af.
- Heb je graag enkele foto’s van een bepaald spel, van het doosje of cd… Geen probleem, geef je email adres maar en ik mail ze zo snel mogelijk door.
- Als je geïnteresseerd bent stuur dan een PM aub, of via msn…

Greetz

HellCat

Legacy Member
alle games zijn nog beschikbaar. het moet allemaal weg!!

HellCat

Legacy Member
- Operation Flashpoint gold edition (Operation Flashpoint + RedHammer) + Resistance
- Splinter Cell
- Soldier Of Fortune


deze games zijn weg!!



deze zijn nog beschikbaar =>
- Deus Ex -> 5€
- Command & Counquer: Tiberian Sun; firestorm -> 5€
- Command & Counquer: Red Alert 2. -> 10€
- Ground Control. -> 10€
- Gunman Chronicles. -> 10€
- Black & White. -> 10€

bieden maar!!!

HellCat

Legacy Member
dit komt er nog bij:

Blizzard battle chest:
- starcraft.
- starcraft brood war.
- Warcraft 2.
- Diablo.

doe er maar een bod op!

greets

kiss1

Legacy Member
gezocht: homeword cataclysm (in dvd doosje)


heb ik hier nog liggen, wel in de gewoone doos
indien je intresse hebt laat maar iet weten

HellCat

Legacy Member
kiss1 zei:
gezocht: homeword cataclysm (in dvd doosje)


heb ik hier nog liggen, wel in de gewoone doos
indien je intresse hebt laat maar iet weten



hmm, nee

toch bedankt voor het melden!!


en up bij deze!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan