Archief - [TK]-[PC] Graka, RAM, CPU, Mobo.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

F0ns

Legacy Member
Hoi, ik zit hier met wat onderdeeltjes die ik kwijt wil.
Dit zijn:
*mobo : A7N8X
*graka : GeForce 4 4200TI
*CPU : AMD 2200+
*geheugen : 512ddram
=> Prijs €120 OF p.o.t.k.

Ik woon in Beveren-Waas ter informatie voor moest het te ver zijn om te komen halen.

F0ns

Legacy Member
CmdrGod: OK, ma jij komt hem ook halen he? zal mail sturen met gegevens?

*edit* Nog wat gegevens: RAM=VDATA 2x128ddram
en graka is van MSI niet geclocked, 128mb
Als er iemand nog biedingen heeft, laat ma weten

Gamer

Legacy Member
*mobo : A7N8X
*graka : GeForce 4 4200TI
*CPU : AMD 2200+
*geheugen : 512ddram

€ 85 inclusief verzending.

F0ns

Legacy Member
ja, close topic maar.
Heb eerst verkeerde post geplaatst. Tarske heeft hier eerst op gereplyed en ik verkoop aan hem m'n graka.
en aan "God" verkoop ik m'n mobo,ram,cpu

CmdrGod

Legacy Member
Heb daarnet pm al gestuurd
kom er morgen of weekend achter, afhankelijk van jou

F0ns

Legacy Member
Heb een bod gekregen buiten het forum waar ik bij blijf dus verkoop zal niet meer doorgaan.
Sluters

CmdrGod

Legacy Member
Ok, ik dacht dat je afgesloten had eigenlijk.

Veel plezier met andere koper dan, zeker buiten het forum?

bosske

Legacy Member
@ threadstarter : kwil nu niet mierenneuken ofzo maar dit kan toch echt niet meer zenne, alle beleefdheidsregels regels gewoon aan je laars gelapt!

- bied andere kopers geeen mogelijkheid om over te bieden, opent tweede post waarbij geinteresseerden in eerste post in de wind staan

- verkopen mogen buiten het forum afgehandeld worden eventueel , maar dan wel uit beleefdheid vermelden dat het elders ook te koop staat, of toch dat de mogelijkheid bestaat dat er buiten het forum kan gekocht worden

- je stelt je akkoord met biedingen, en trekt die dan zomaar terug in...

en dat van een reeds lang geregistreerde forumganger...

soit, kheb mn hart ff gelucht, maar kvind het toch spijtig

grtz

tarske

Legacy Member
bosske zei:
@ threadstarter : kwil nu niet mierenneuken ofzo maar dit kan toch echt niet meer zenne, alle beleefdheidsregels regels gewoon aan je laars gelapt!

- bied andere kopers geeen mogelijkheid om over te bieden, opent tweede post waarbij geinteresseerden in eerste post in de wind staan

- verkopen mogen buiten het forum afgehandeld worden eventueel , maar dan wel uit beleefdheid vermelden dat het elders ook te koop staat, of toch dat de mogelijkheid bestaat dat er buiten het forum kan gekocht worden

- je stelt je akkoord met biedingen, en trekt die dan zomaar terug in...

en dat van een reeds lang geregistreerde forumganger...

soit, kheb mn hart ff gelucht, maar kvind het toch spijtig

grtz

helemaal mee eens,zijn andere thread vind ik niet meer,wss al gedelete
maarja, niets aan te doen zeker,hopelijk leest hij de regels van buy & sell eens grondig voor in de toekomst !
greetz

CmdrGod

Legacy Member
bwah ik dacht dat we een deal hadden en dirkve ook
was eigenlijk afgesloten ...

post daarna natuurlijk aangepast

en qua boden hoefde hij volgens mij niet te klagen, direct afgehaald en direct geld en tzou me verwonderen dat hem 120€ voor het totaal ooit krijgt

zand erover, geen herhaling plz al is het maar uit respect
*edit* het was blijkbaar uit overmacht, kan ik inkomen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan