Archief - [TK]-[PC] onderdelen (GF4200TI, case, PSU,...)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

konohamaru

Legacy Member
Volgende stukken zijn te koop:
1) No Name voeding 450W - 10€ minimumprijs (20€ meeneem)
2) Geforce G4TI4200 MSI 128MB DDR TV-out/DVI - 20€ (35€ meeneem)
3) Aopen Case model QF50C (blue) 300W powersupply- minimumprijs 15€ (30€ meeneem)
4) Pinnacle Sudio DC10plus - 25€ (35€ meeneemprijs)
5) Liteon 32x CDwriter - 5€
6) MSFT muis 2 knoppen en scrollbar - 5€
7) Creative DVRrom 12x - 5€

prijzen zijn exclusief verzending.
afhaling in vilvoorde geappreciëerd
Link voor 3:
http://www.aopen.nl/products/Housing/QF50series.htm
2 en 4 zijn in perfecte staat met originele doos
reden van verkoop: serverupgradeke gedaan http://www.tones.be/forum/images/smiles/icon_smile.gif

Enige wat ik kan vermelden is dat case in perfecte staat is (zonder krassen e.d.).
De 2 plakkaatjes aangeduid op foto ben ik wel kwijt:
http://users.pandora.be/snowblind/case.jpg
(er steken nu DVD en CD writer in)

afhaling in vilvoorde (houtem) of verzending op kosten en risico kopen (prijzen exclusief)

Sizzler

Legacy Member
startbod van 15 euro exclusief op 3, de Aopen Case model QF50C blue 300W powersupply

Pinkybob

Legacy Member
2) Geforce G4TI4200 MSI 128MB DDR TV-out/DVI - 20€ afgehaald.

Indien in goede staat.

_BizkiD_

Legacy Member
en wordt mijn bod genegeerd:)? of is het te weinig of zo?:p

konohamaru

Legacy Member
_BizkiD_ zei:
en wordt mijn bod genegeerd:)? of is het te weinig of zo?:p

je was niet de eerste met bod van die prijs. Je mag altijd 1€ meer bieden. Meer is meer.

Sizzler

Legacy Member
meneemprijs van 30 euro exclusief op 3, de Aopen Case model QF50C blue 300W powersupply bij deze geboden

konohamaru

Legacy Member
tegen woensdagavond zal ik zoveel mogelijk trachten af te sluiten.
Pinkybob bod genoteerd.

NoizeSuppressor

Legacy Member
Is de case al afgehaald? Ik woon niet al te ver en wil ze wel komen halen...

konohamaru

Legacy Member
case is nog niet afgehaald. Koper moet wel reageren op pm.
Indien niet binnen de 24u kom je in aanmerking aan zelfde voorwaarden.

NoizeSuppressor

Legacy Member
konohamaru zei:
case is nog niet afgehaald. Koper moet wel reageren op pm.
Indien niet binnen de 24u kom je in aanmerking aan zelfde voorwaarden.

Ok laat maar dan, vond zijn prijs een tikkeltje te hoog, maar hopelijk voor u komt hij erom he ;)

big_spillie

Legacy Member
konohamaru zei:
7) Creative DVRrom 12x - 5€

dit is dus een DVD lezer neem ik aan?!

dan zou ik hem mss wel kopen, ga nog eens vragen eerst...

greets

konohamaru

Legacy Member
NoizeSuppressor zei:
Ok laat maar dan, vond zijn prijs een tikkeltje te hoog, maar hopelijk voor u komt hij erom he ;)

Meneer verkiest de post (die hem +-10€ extra zal kosten) ... alsem nog wil betalen dat is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan