Archief - [TK] PC-onderdelen yard-sale

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

petite

Legacy Member
De volgende pc-onderdelen worden verkocht:

  • MOEDERBORD Asus A8N-SLI Premium (info) - verpakking volledig
  • PROCESSOR Athlon AMD 64 X2 3800+ S939 (info)
  • Vraagprijs Mobo + Proc: €50

  • CPU-COOLER Arctic Cooling Freezer 64 Pro (info) - met koelpasta!
  • Vraagprijs Cooler: €10

  • SATA-CAGE Chenbro Storage Kit 3 into 2 HOT SWAP 3,5" disks(info) - geen verpakking
  • Vraagprijs Storage: €15

  • DESKTOP Microsoft Wireless Optical Desktop Pro (info) - geen verpakking
  • Vraagprijs Desktop: €15

Ik kan zelf langsbrengen indien gewenst, wel enkel Oost-Vlaanderen en Antwerpen. €3 om langs te komen. Dit lukt enkel in de komende week (15 oktober tem. 19 oktober). Na deze week moogt ge er zelf achter komen :) (Omgeving Wilrijk).

Alle onderdelen zijn nog in uitstekende staat. Geen winkelgarantie meer.

MRzone

Legacy Member
* MOEDERBORD Asus A8N-SLI Premium (info) - verpakking volledig
* PROCESSOR Athlon AMD 64 X2 3800+ S939 (info)
* Vraagprijs Mobo + Proc: €50

* CPU-COOLER Arctic Cooling Freezer 64 Pro (info) - met koelpasta!
* Vraagprijs Cooler: €10
zijn dit de meeneemprijzen?
anders bod van €60

Kenshi

Legacy Member
90€ = meeneemprijs voor alles ?
Afhalen is geen probleem.

Alles werkt toch nog hé, omdat er nergens nog garantie op is.
Die HD cage is nummer SK32303 vermoed ik, omdat die link van u voor scsi schijven is en ge in uitleg schrijft sata ...

petite

Legacy Member
Kenshi zei:
90€ = meeneemprijs voor alles ?
Afhalen is geen probleem.

Alles werkt toch nog hé, omdat er nergens nog garantie op is.
Die HD cage is nummer SK32303 vermoed ik, omdat die link van u voor scsi schijven is en ge in uitleg schrijft sata ...

90€ is meeneemprijs, 100€ is direct verkocht.

Alles werkt nog, natuurlijk :), der is niets stuk of bagger ofzo. Mobo is wel eens geflashed geweest.

De link naar de HD cage is inderdaad naar een SCSI-variant. Maar ik vond niet direct de juiste link naar de SATA-versie (met afbeeldingen). Als jij die toevallig ergens kan terugvinden?

petite

Legacy Member

Lanfire

Legacy Member
eens de meeneemprijs geboden is mag er niet meer geboden worden zeker?

longpatje

Legacy Member
MRzone zei:
* MOEDERBORD Asus A8N-SLI Premium (info) - verpakking volledig
* PROCESSOR Athlon AMD 64 X2 3800+ S939 (info)
* Vraagprijs Mobo + Proc: €50

* CPU-COOLER Arctic Cooling Freezer 64 Pro (info) - met koelpasta!
* Vraagprijs Cooler: €10
zijn dit de meeneemprijzen?
anders bod van €60

petite zei:
Verkocht aan Kenshi, topic mag dicht.

strange, ik dacht dat MRzone meeneem had geboden op mobo+cpu ??

petite

Legacy Member
longpatje zei:
strange, ik dacht dat MRzone meeneem had geboden op mobo+cpu ??

Er stond enkel een meeneemprijs op gans het pakket (totaalprijs alle onderdelen).

longpatje

Legacy Member
tja, ik vind dit weer een twijfelachtige interpretatie he;
je zet meeneemprijzen nadat er al andere mensen geboden hebben op een deel van de objecten dus die hebben geen kans meer gehad om een aangepast bod te doen (meeneem te bieden dus)

MRzone

Legacy Member
petite zei:
Er stond enkel een meeneemprijs op gans het pakket (totaalprijs alle onderdelen).
ik denk dat ik eens een bril moet aanschaffen, heb dit toch ook niet zien staan ?

Lanfire

Legacy Member
ik vind het ook een spijtige zaak. kon die Chenbro Storage Kit wel gebruiken en had er wel wat meer voor willen geven
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan