Archief - [TK]-[PC] verscheidene games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

crashbe

Legacy Member
-brucken- zei:
Battlefield 2
Ut2004
World of warcraft


40 euro excl.
euh dan doet hij één spel voor 13€ weg ...


mijn BOD :

UT 2004 --> 10€ excl

BF2-> 20 € excl

ik w8 op je antwoord ;)

crashbe

Legacy Member
pff ik stuur een pm toen hij online was , en hij antwoord niet eens...

crashbe

Legacy Member
jan antwoord is jong , je viewed deze topic , maar je antwoord niet eens...
wanneer is de veiling gedaan ??

(mijn BOD : UT2004 10€ excl , BF2 20€ excl)

jan1978

Legacy Member
Kheb maar sporadisch eens kunnen checken dankzij massa's werk.
Kzal hier es meeneemprijzen op zetten dan is het mss gemakkelijker:

Call of Duty
Call of Duty : United Offensive (expansion)
samen: 25 € excl
---
Battlefield 2
25 € excl
---
Battlefield : Vietnam
15 € excl
---
Soldiers : Heroes of WWII
15€ excl
---
UT2004
15 € excl
---
Warcraft III
Warcraft III : The Frozen Throne (expansion)
samen: 25 € excl
---
World of Warcraft
25 € excl


Expansies of de volledige game ervan (Cod en WC3 dus) verkoop ik alleen als ze beiden verkocht geraken. Minimum prijzen laat ons zeggen, meeneemprijs -5€ .


Edit: afhalen in Leuven is in de Frederik Lintstraat (sp?) en niet elke dag mogelijk.

blijf kalm btw ik was aan het typen

crashbe

Legacy Member
ok 25€ excl voor BF2 en ik koop het meteen ;)
jij verzend het met de post oke ? want ik kan niet helemaal naar daar komen , geef me je rek. nr. en ik stort het geld wel , nadat je de betaling hebt ontvangen stuur jij bf2 naar mij op. deal ?

crashbe

Legacy Member
Ok ;) (de verzendingskost is zeker niet veel voor zo'n klein pakje denk ik )
PM je rekening nummer , daarna PM ik mijn adres wel , heb je msn ?

jan1978

Legacy Member
BF2 verkocht aan crashbe

Kzal de eventuele reklamefolderkes er uit smijten als ge wilt.
edit: pm gestuurd

MrPotato

Legacy Member
Ik wil graag warcraft 3 zonder the frozen throne, ik geef 10 euro, als nog iemand The frozen throne apart koopt voor 10 euro zijn we geholpen...
Iemand?
( kan het in leuven komen afhalen btw)

The_Poet

Legacy Member
ik geef 12inclus voor Warcraft frozen throne, dus dan is het toch weg (samen met MrPotato ...
kerel reply nu es pls

Donbot

Legacy Member
ik geef 25 incl. voor Call of Duty en Call of Duty : United Offensive (expansion)

MrPotato

Legacy Member
dus warcraft 3 + tft zijt ge dan kwijt aan mij en the poet voor 22euro, ok?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan