Archief - [TK] PDA + GPS and CPU AMD64 mobile

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kid_am

Legacy Member
Te koop:

HP PDA rx3715 + Bluetooth GPS + Carkit + laders + 128MB sd-card (half jaar oud, geen krassen, op overschot) -> 250 euro.

Nieuwe CPU AMD64 Mobile 3000+ (zonder cooler! - moest voor in mn film pc'ke worden... plan afgelast. :-))
Specs:
AMN3000BIX5AR Y931443C50665
CAA2 0505MPMW
een s754 dus...


afhaling Gent of Kortrijk....

TekkaBlade

Legacy Member
foto's van die pda mogelijk?
reden van verkoop?
software nog in orde?
boekje, doos, factuur?

kid_am

Legacy Member
Massman zei:
welke core heeft die mobile ?

geen idee, de specs staan gepost, hopelijk haal jij er wat info uit... de amd site?? :)


die pda, reden van verkoop... ik wou een pda met gps, blijkt nu dat ik die amper gebruik. ik zou graag op reis gaan, dus reorganiseer ik mn inboedel en doe overbodige zaken weg. er is absoluut geen schade aan het toestel, te weinig gebruikt daarvoor. doos is in orde, boekjes ook en voor de software, alturion pro en windows, zou ik nog es goed moeten zoeken. maar ook dat zou geen issue mogen zijn denk ik. die 250 is zonder software maar als ik die vind geef ik die zeker mee, ikzelf ben er toch niets mee, aangezien ik volledig op linux draai.

aankoopbewijs heb ik nog ergens liggen en foto's.... euhh ja, via google. het toestel zelf geen absoluut geen gebruikersschade... op mijn plechtige communiezieltje. ;-)

TekkaBlade

Legacy Member
kid_am zei:
die pda, reden van verkoop... ik wou een pda met gps, blijkt nu dat ik die amper gebruik. ik zou graag op reis gaan, dus reorganiseer ik mn inboedel en doe overbodige zaken weg. er is absoluut geen schade aan het toestel, te weinig gebruikt daarvoor. doos is in orde, boekjes ook en voor de software, alturion pro en windows, zou ik nog es goed moeten zoeken. maar ook dat zou geen issue mogen zijn denk ik. die 250 is zonder software maar als ik die vind geef ik die zeker mee, ikzelf ben er toch niets mee, aangezien ik volledig op linux draai.

aankoopbewijs heb ik nog ergens liggen en foto's.... euhh ja, via google. het toestel zelf geen absoluut geen gebruikersschade... op mijn plechtige communiezieltje. ;-)

foto's zijn geen must, zie ik wel op de verkoop dan :]
software is wel een must :x zie da ge met het register ebt gekloot ofzo :p
xx-kanaal gps ontvanger?

Whiteadder

Legacy Member
Ik hoop het, 250 afgehaald in kortrijk. (als het kan dit weekend al :) )

kid_am

Legacy Member
vinteg zei:
250€ is directe meeneem voor PDA en GPS?

yep!

ik zit dit weekend in luxemburg dus zal ik er niet zijn... volgend weekend zit ik er wel. tussentijds zit ik wel continue in het gentse.

die software moet ik nog es zoeken, alles staat geinstalleerd maar al die cd moeten bij mn ouwkes liggen. :)

Whiteadder

Legacy Member
Dan ben ik de gelukkige :)
Kan je nog even verduidelijken:
Autolader bij die laders?
Hoeveel kanaals GPS ontvanger?
Carkit, zoiets met een zuignap voor tegen de ruit of om vast te plaatsen?

kid_am

Legacy Member
Whiteadder zei:
Dan ben ik de gelukkige :)
Kan je nog even verduidelijken:
Autolader bij die laders?
Hoeveel kanaals GPS ontvanger?
Carkit, zoiets met een zuignap voor tegen de ruit of om vast te plaatsen?

http://www.e-line.be/E-Shop.php?producttypeID=1669

dit is het product... de gold bundle.

De GPS-bluetooth affaire is de CRUXII / BTGPS van emtac... beter daar es zien hoeveel kanaals dat beestje heeft.

de carkit is met een zuignap... en er zit daar alleszins een autolader bij voor die bluetoothmodule, en ik dacht een convertorke voor de pda zelf ook, maar die heb ik nooit gebruikt, dus ben het niet echt zeker... (ik loop es snel naar mn auto om te zien)

[EDIT]
Er hangt idd nog een extra connector aan die lader, hoogstwaarschijnlijk om de PDA zelf op te laden in de voiture... echter zelf nooit gebruikt, de batterij van dat beestje gaat aangenaam lang mee...)
[/EDIT]
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan