Archief - [TK] POV Nvidia 7900 GT Pci-E 256 Mb Ddr + Tv-out + Dual Dvi

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Magikdekay

Legacy Member
Kaartje is weekje oud en mag weg ( ff tussenkaartje, mn 7900GTX is aangekomen ). Alles piekfijn in orde met factuur of course.

Minimum: 300€
Meeneem:320€


Greetz

KoeKaTsJoE

Legacy Member
Waar aangekocht? factuur? kabels en dergelijke?

En ik vrees dat je begin al te hoog is aangezien een dergelijke:
Asus 7900gt 314€ nieuw kost

Magikdekay

Legacy Member
KoeKaTsJoE zei:
Waar aangekocht? factuur? kabels en dergelijke?

En ik vrees dat je begin al te hoog is aangezien een dergelijke:
Asus 7900gt 314€ nieuw kost

Bij zeta, voor 339€ om juist te zijn.... Alles piekfijn in orde, is da nu zo moeilijk om gewoon ff alles te lezen :angry: . Ga van mn prijzen niets afdoen. Dan haal je u maar nen asus zou ik zeggen.

KoeKaTsJoE

Legacy Member
MagiKTimo zei:
Bij zeta, voor 339€ om juist te zijn.... Alles piekfijn in orde, is da nu zo moeilijk om gewoon ff alles te lezen :angry: . Ga van mn prijzen niets afdoen. Dan haal je u maar nen asus zou ik zeggen.

*pang

Geen interesse meer nu. Ik zei alleen maar dat je prijs tehoog ligt

good luck nog

SephirothSnake

Legacy Member
KoeKaTsJoE zei:
Waar aangekocht? factuur? kabels en dergelijke?

En ik vrees dat je begin al te hoog is aangezien een dergelijke:
Asus 7900gt 314€ nieuw kost

In België??

Ik heb een 7900GT mensen en het is een echte aanrader!

En voor de meeneem van 320 kan je niet sukkelen. Dat is bijna 1000 oude BEF da je wint.

Magikdekay

Legacy Member
ALtij dee zever en off-topic, worde da nu zelf nie moe? Sta toch allemaal duidelijk wat mn wensen zijn dacht ik hé. Als ge u daar niet in kunt vinden of geen bodje komt plaatsen, what the hell ga dan op een ander wa posten ofzo é. Ik blijf bij mn standpunt, tesnoods hou ik ze nog liever bij dan.

Mvgr

Art

Legacy Member
alhoewel retspan offtopic deed zijn degene die klagen op hem en andere mensen die commentaar leveren ook offtopic.
Is het zo moeillijk om diene bad post knop te vinden en effectief te gebruiken.
Ipv voor zelf diene offtopic te creeren waarover je dan nog zelf report.
Dit gaat dan zowel over de badposter als degene die het juist niet deden.

En mensen mogen nog altijd een link geven waar het goed goedkoper te koop is.
Zolang hij er rond niet gaat spammen.

Het is ook de verkoper die beslist aan welke prijs hij deze verkoopt en wat hij met het voorgaande advies zal doen.
Het is hij die een bod aanvaard en niet iemand anders hier.

Magikdekay

Legacy Member
Vorige koper heeft afgehaakt (kon niet wachten). Dus deze is terug te koop.
Voor +- 300€ mag hij de deur uit.
Greetz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan