CTU_Jackbauer
Legacy Member
Yo
Ik ben van plan andere ram te kopen ik dacht aan De Corsair pro latjes en dus daarom verkoop ik deze
. Het zijn 2 latjes van 1024MB,aangekocht in begin januari 2006 en werken nog hoe het moet !
Specs:
[SIZE="-2"]1024MB DDR400 Infineon CL3[/SIZE]
[SIZE="-2"]1024MB DDR400 Infineon CL3[/SIZE]
beginprijs: 60€/Latje
Greetz
Ik ben van plan andere ram te kopen ik dacht aan De Corsair pro latjes en dus daarom verkoop ik deze
. Het zijn 2 latjes van 1024MB,aangekocht in begin januari 2006 en werken nog hoe het moet !Specs:
[SIZE="-2"]1024MB DDR400 Infineon CL3[/SIZE]
[SIZE="-2"]1024MB DDR400 Infineon CL3[/SIZE]
beginprijs: 60€/Latje
Greetz
