Archief - [tk] Ram Ocz

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Potenza

Legacy Member
Nog maar eens een poging

Heb hier 4 identieke stukjes OCZ Ram liggen van 512Mb

Het gaat hier over 2 dual Channel kits PC3200 Enhanced Bandwith

CL 2.5-3-2-8 Maar wel Enhanced Bandwith.

LINK

Draaien Momenteel samen underclocked.

Elk setje apart haalt ongeveer 215-218Mhz op stock voltage. Overvolt==> niet geprobeerd
Heb ze zelf 187€ het paar betaald bij hofline. OCZ is geloof ik Lifetime Guarantee. Zijn trouwens ongeveer 1 jaar oud en factuur zal hier nog wel ergens liggen)

Zouden weggaan voor 2*1Gig setje.

beginprijs: 75€ per setje (2*512)
meeneem prijs: 2 setjes voor 200€

Gaan pas weg als ze alle vier weg zijn. Iemand die snel wil afandelen over alle 4, zou wel eens een leuke deal kunnen doen.

Alle boden zijn exclusief.

(Herentals, Zaventem en zowat het traject daartussen)

Potenza

Legacy Member
Up ==> Info added

Mods: Is nu compleet dus om die reden zal ik niet meer uppen :)

brechtvm

Legacy Member
ram info :

OCZ EB DDR PC3200 Platinum Edition - Micron 5B C

mvg,
brechtvm

Gothrek

Legacy Member
klikt aub op zijn link, een kleine moeite, het is EB, kende dan ni mss?

Potenza

Legacy Member
Faselna, Bod genoteerd van 150€

Kan je even "snel" definieren.

Potenza

Legacy Member
Faselna 160 genoteerd

Als dat voor iedereen snel genoeg is, zal ik wsl afsluiten vanavond. Onder de ontbindende voorwaarde dat ik mijn nieuw RAM in mijn handjes heb.

Rond 14.00 weet ik dat definitief

faselna

Legacy Member
Potenza zei:
Faselna 160 genoteerd

Als dat voor iedereen snel genoeg is, zal ik wsl afsluiten vanavond. Onder de ontbindende voorwaarde dat ik mijn nieuw RAM in mijn handjes heb.

Rond 14.00 weet ik dat definitief


Als je rond 14.00 dit kan afsluiten is het ok ben nog op ander ram aan het bieden en die verkoper wil zeker voor 1500u iets weten dus als dit kan zou het perfect uitkomen dan weet ik zeker of ik jou ram heb en anders koop ik dat ander wel ?

Voorkeur ga naar jou ram


Mvg

Potenza

Legacy Member
Deze wordt afgesloten om 14.00
Om last minute bidders tegen te gaan, mogen tegen alle boden gedaan vanaf 13.50 nog 1 hoger bod gedaan worden.

Maar ik veronderstel dat die regel niet zal moeten gelden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan