Archief - [TK] S939MOBO + Tagan PSU

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CTU_Jackbauer

Legacy Member
hoi

Ik verkoop mijn ASUS AMD S939 A8N-E Moederbordje wegens upgrade naar A8N-SLI . is nog in perfecte staat en heb het maar 1,5 week gebruikt en toen mijn ander gekocht.

AAngekocht op 21/01/2006 Voor 115€ Bij www.besteprijzen.be ( deze winkel ligt kort bij mijn thuis en daarom ook hier aangekocht voor meer geld dan dat ik ergens online moest bestellen :unsure: ik snap het niet wie zo een dure winkel de naam geef besteprijzen :oink: )

Anyway heb de factuur nog en de resterende garantie ook d'uh :)

Beginprijs: GEEN
Meeneemprijs: 85€excl


Btw: weet dat die bij tones +-95€ kost maar voor minder dan 85€ gaat ie niet buiten srry :p

En dan de Tagan TG480-U22 PCI-E Psu heb ik ook rond die tijd gekocht , ik geloof de 17 januari 2006 . verkoop deze omdat ik een 530W versie heb kunnen afkopen van een kameraad . is nog in perfecte staat met alles in begrepen : Doos,Kabels,etc

Beginprijs: 75€
Meeneemprijs : 90€Excl


[SIZE="-2"]ik behoud me het recht te verkopen...[/SIZE]

Greetz

CTU_Jackbauer

Legacy Member
XTRATEC zei:
€75 voor de tagan
vanwaar ben je?

ik ben van regio limburg , meeuwen-gruitrode and Bod noted (Mooi,direct beginprijs :))

Greetz

SF|.MoRPHeuS

Legacy Member
€75 voor mobo
Ek weet dat je geen minimumprijs hebt staan, maar als bij 85 nog verzending bijkomt komt dat op 88.7, en bij itware staan ze nu voor €93.. Daarmee..

Maar laat maar iets weten hier :)

CTU_Jackbauer

Legacy Member
SF|.MoRPHeuS zei:
€75 voor mobo
Ek weet dat je geen minimumprijs hebt staan, maar als bij 85 nog verzending bijkomt komt dat op 88.7, en bij itware staan ze nu voor €93.. Daarmee..

Maar laat maar iets weten hier :)

noted :)

CTU_Jackbauer

Legacy Member
Update:

*ASUS A8N-E S939

[SIZE="-2"]AAngekocht op 21/01/2006 Voor 115€ Bij www.besteprijzen.be ( deze winkel ligt kort bij mijn thuis en daarom ook hier aangekocht voor meer geld dan dat ik ergens online moest bestellen :unsure: ik snap het niet wie zo een dure winkel de naam geef besteprijzen :oink: ) [/SIZE]

Anyway heb de factuur nog en de resterende garantie ook d'uh :)

Beginprijs: GEEN
Meeneemprijs: 85€excl


*Tagan TG480-U22 PCI-E

[SIZE="-2"]En dan de Tagan Psu heb ik ook rond die tijd gekocht , ik geloof de 17 januari 2006 . verkoop deze omdat ik een 530W versie heb kunnen afkopen van een kameraad . is nog in perfecte staat met alles in begrepen : Doos,Kabels,etc [/SIZE]

Beginprijs: 75€
Meeneemprijs : 90€Excl

SF|.MoRPHeuS

Legacy Member
ik ga m'n bod moeten laten vallen, heb net meeneemprijs geboden op a8n-sli mobo in andere thread.
M'n excuses, maar naar m'n bescheiden mening kwam het op +/- hetzelfde neer van prijs voor eventueel latere upgrade

Nog veel succes met de verkoop !

CTU_Jackbauer

Legacy Member
SF|.MoRPHeuS zei:
ik ga m'n bod moeten laten vallen, heb net meeneemprijs geboden op a8n-sli mobo in andere thread.
M'n excuses, maar naar m'n bescheiden mening kwam het op +/- hetzelfde neer van prijs voor eventueel latere upgrade

Nog veel succes met de verkoop !

np dude :) , thread mag Gesloten worden wegens te weinig intresse

greetz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan