Moobke
Legacy Member
Hey,
ik had een nieuwe laptop gekocht die ik voor de hogeschool (multimedia en communicatie technologie) kon gebruiken en ook voor te gamen. Aangezien ik met de hogeschool gestopt ben en een laptop niet veel nut meer heeft voor mij verkoop ik deze.
Specs:
DualCore Intel Core 2 Duo E6600 (2400 Mhz) (dus geen laptop processor maar een desktop processor, koeling is hierop aangepast in het ontwerp van de laptop)
moederbord: Clevo D900C, chipset: Intel Broadwater P965
2048 MB ram
2x Nvidia GeForce Go 7950GTX in sli (1 Gb dedicated)
Geluidskaart: Realtek ALC883 @ Intel 82801HB ICH8 High definition
Harde schijf (plaats voor 3 harde schijven) 1x 120GB 5400rpm sata
Optiarc DVD RW AD-7530A ATA device
Aankoopdatum ga ik straks nog is nakijken op de factuur, maar deze laptop heb ik ergens in de zomervakantie binnengekregen. (er zit nog een 7 maand garantie op ofzo). Hij werkt natuurlijk nog perfect... splinternieuw dus.
Heeft ook een webcam in de laptop zitten... reviews over deze laptop vindt je overal op het internet. Ik heb geen digitale camera voor foto's maar als je geïnteresseerd bent kan je altijd komen kijken!
Aankoopprijs: 3700,00 euro
4 maand gebruikt, perfecte staat dus bied niet te laag
Ik woon te zwijndrecht...
ik had een nieuwe laptop gekocht die ik voor de hogeschool (multimedia en communicatie technologie) kon gebruiken en ook voor te gamen. Aangezien ik met de hogeschool gestopt ben en een laptop niet veel nut meer heeft voor mij verkoop ik deze.
Specs:
DualCore Intel Core 2 Duo E6600 (2400 Mhz) (dus geen laptop processor maar een desktop processor, koeling is hierop aangepast in het ontwerp van de laptop)
moederbord: Clevo D900C, chipset: Intel Broadwater P965
2048 MB ram
2x Nvidia GeForce Go 7950GTX in sli (1 Gb dedicated)
Geluidskaart: Realtek ALC883 @ Intel 82801HB ICH8 High definition
Harde schijf (plaats voor 3 harde schijven) 1x 120GB 5400rpm sata
Optiarc DVD RW AD-7530A ATA device
Aankoopdatum ga ik straks nog is nakijken op de factuur, maar deze laptop heb ik ergens in de zomervakantie binnengekregen. (er zit nog een 7 maand garantie op ofzo). Hij werkt natuurlijk nog perfect... splinternieuw dus.
Heeft ook een webcam in de laptop zitten... reviews over deze laptop vindt je overal op het internet. Ik heb geen digitale camera voor foto's maar als je geïnteresseerd bent kan je altijd komen kijken!
Aankoopprijs: 3700,00 euro
4 maand gebruikt, perfecte staat dus bied niet te laag
Ik woon te zwijndrecht...

