Archief - [TK] Sager NP9260 (clevo D900C) laptop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Moobke

Legacy Member
Hey,

ik had een nieuwe laptop gekocht die ik voor de hogeschool (multimedia en communicatie technologie) kon gebruiken en ook voor te gamen. Aangezien ik met de hogeschool gestopt ben en een laptop niet veel nut meer heeft voor mij verkoop ik deze.

Specs:
DualCore Intel Core 2 Duo E6600 (2400 Mhz) (dus geen laptop processor maar een desktop processor, koeling is hierop aangepast in het ontwerp van de laptop)
moederbord: Clevo D900C, chipset: Intel Broadwater P965
2048 MB ram
2x Nvidia GeForce Go 7950GTX in sli (1 Gb dedicated)
Geluidskaart: Realtek ALC883 @ Intel 82801HB ICH8 High definition
Harde schijf (plaats voor 3 harde schijven) 1x 120GB 5400rpm sata
Optiarc DVD RW AD-7530A ATA device


Aankoopdatum ga ik straks nog is nakijken op de factuur, maar deze laptop heb ik ergens in de zomervakantie binnengekregen. (er zit nog een 7 maand garantie op ofzo). Hij werkt natuurlijk nog perfect... splinternieuw dus.

Heeft ook een webcam in de laptop zitten... reviews over deze laptop vindt je overal op het internet. Ik heb geen digitale camera voor foto's maar als je geïnteresseerd bent kan je altijd komen kijken!

Aankoopprijs: 3700,00 euro
4 maand gebruikt, perfecte staat dus bied niet te laag

Ik woon te zwijndrecht...

Anjooh

Legacy Member
Interesse hier, maar hangt af van de prijs natuurlijk.

Wat had je in gedachten?

grtz

Moobke

Legacy Member
Anjooh zei:
Interesse hier, maar hangt af van de prijs natuurlijk.

Wat had je in gedachten?

grtz

Ik dacht aan een goed bod ^^

Hou wel in gedachte dat deze maar 3-4 maanden oud is, en 1 maand geleden de krachtigste laptop was dat er bestond... nu opgevolgt door een opvolger met kleine veranderingen...

+ Alle onderdelen zijn upgradeable! Meeste laptops zijn de delen moeilijk vervangbaar bij deze niet :D

Maar aub geen belachelijke boden zoals 1600 euro ofzo...

Anjooh

Legacy Member
Ik denk toch dat ik liever uw prijzen hoor voor ik een bod uitbreng

Moobke

Legacy Member
Prijsverlaging naar 2900 euro (dat is 800 euro eraf voor 3-4 maanden te gebruiken! grijp uw kans!

(laatste prijsverlaging, ineens meeneemprijs!)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan