Archief - [TK] Samsung Syncmaster 940BW - 19" widescreen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Giovanny

Legacy Member
Samsung Syncmaster 940BW

type beeldscherm: Widecreen
beelddiagonaal: 19"
dotpitch: 0.285 x 0.285
aantal kleuren: 16,2M
kijkhoek h/v: 160°/160°
contrast ratio: 500:1 (DC)
helderheid: 300cd/m2
responstijd: 4ms (GTG)
max. resolutie: 1440 x 900
max. energieverbruik: 42W
standby mode: <1W
Signaal input connector: VGA (15D-sub) + DVI
functies: MagicTune, MagicSpeed, MagicBright2

Aangekocht bij photohall in leuven, 't is een jaar oud dus nog 2 jaar garantie, PERFECTE staat (geen krassen, geen half dode of dode pixels)
Nog originele kabels en cd-rom...

Het enige wat ontbreekt is de originele verpakking :)
Ik denk dat het het beste is dat ge het zelf komt ophalen. (regio leuven)

Meeneemprijs: 180 euro
Vraagprijs: 160 euro

phixiuZ

Legacy Member
Mss wat foto's en zonder originele verpakking gaat dat toch moeilijk zijn ivm garantie, niet?

En 180 is uwen meeneemprijs? Uw minimumprijs? Reden verkoop?

Giovanny

Legacy Member
Ewel ik heb daar eerlijk gezegd geen flauw idee van hoe dat dat juist zit met garantie en originele verpakking. Dat zal ik navragen bij photo hall.

Ik verkoop deze omdat ik me een 8800gtx aangeschaft heb. En wat is een gtx zonder hoge resoluties :p Ik ga mezelf een 24" scherm cadeau doen.
Foto's onderweg...
Prijzen zijn aangepast. Mijn excuses.

Giovanny

Legacy Member
Foto's:

dscf0382smallld2.jpg

dscf0402smallmu2.jpg

dscf0393smallbt1.jpg

dscf0390smalltl3.jpg

dscf0391smallbb0.jpg

represent

Legacy Member
Voor 160 &#8364; kom ik het afhalen. Heb je het factuur nog?

Giovanny

Legacy Member
Nee da is net het probleem :s ik kan het hier nergens vinden.

represent

Legacy Member
Mja, wel stom als er nog 2 jaar garantie op is. Kan je via photohall terug aan een factuur geraken?
Zou ik is kunnen komen proefkijken? Ben van in de buurt van Leuven, dus niet zo moeilijk om er te geraken.

Giovanny

Legacy Member
Ja je kan zeker komen kijken. geen probleem. Zeg maar wanneer of hoe of wat dan stuur ik een PM met mijn adres. Ik denk wel dat ik dat factuur terug kan ophalen bij photo hall. Ik moest toen online registreren om mijn garantie te krijgen als ik die nodig had dus ze kunnen dat terug opzoeken.

Giovanny

Legacy Member
Represent krijgt het voorlopig mee voor 160 euro. Ik sluit af volgend weekend.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan