NarSiL2k5
Legacy Member
http://www.sapphiretech.com/us/products/products_overview.php?gpid=136&grp=3
Iets minder dan een jaar oud.
Heb de facturatiegegevens niet meer. 450€ nieuw betaald.
Reden: verkoop van men game-pc omdat die me te veel afleid van werk en studies.
180€ en 'tis de uwe.
Sapphire ATI 1900XTX 512Mb PCI-E
contact: [email protected]
Woon in Kruishoutem, kan eventueel gebracht worden van regio Kortrijk tot regio Gent
Iets minder dan een jaar oud.
Heb de facturatiegegevens niet meer. 450€ nieuw betaald.
Reden: verkoop van men game-pc omdat die me te veel afleid van werk en studies.
180€ en 'tis de uwe.
Sapphire ATI 1900XTX 512Mb PCI-E
contact: [email protected]
Woon in Kruishoutem, kan eventueel gebracht worden van regio Kortrijk tot regio Gent