Smetje #-heat-
Legacy Member
Ik bied dus de "Sapphire Radeon 9800 Atlantis Pro 256 MB" te koop aan.
Reden : ik ga nieuwe pc kopen en spijtig genoeg zijn de laatste nieuwe mobo's allemaal PCI-E en niet meer AGP, vandaar... Eigenlijk vind ik het spijtig want die kaart voldoet nog ruim aan de eisen maar goed.
Alles in perfecte staat.
Omgeving GENT(kot)/AALST
Msn : [email protected]
ik behoud het recht om de auction in te trekken blabla
Reden : ik ga nieuwe pc kopen en spijtig genoeg zijn de laatste nieuwe mobo's allemaal PCI-E en niet meer AGP, vandaar... Eigenlijk vind ik het spijtig want die kaart voldoet nog ruim aan de eisen maar goed.

Alles in perfecte staat.
Omgeving GENT(kot)/AALST
Msn : [email protected]
ik behoud het recht om de auction in te trekken blabla



