Monty007
Legacy Member
Beste forumnaars,
Wegens aankoop van een snellere kaart mag deze het pand verlaten.
Alles verkeert in nieuwstaat, de doos, de boekjes, cdtjes en kabels zijn niet van nieuw te onderscheiden. De kaart is NET een jaar oud, presteert nog als nieuw (niet overclockt) en een kopie van de aankoopkopij steek ik er indien gewenst bij.
Uitleg over deze kaart? Het is de snelste Dx9 kaart die er ooit zal zijn als ik mij niet vergis en presteert subliem zelfs in de meest recente games.
Voor meer uitleg:
http://www.sapphiretech.com/us/products/products_overview.php?gpid=161&grp=3
De prijs:
minimumprijs 150 euro exclusief
meeneemprijs 200 euro inclusief
Makkelijkst is afhalen in de regio Aalter-Gent (ben zelf van Knesselare tegen Aalter maar studeer in Gent dus kan daar zonder problemen ergens afspreken)
Dank voor uw aandacht en interesse.
Wegens aankoop van een snellere kaart mag deze het pand verlaten.
Alles verkeert in nieuwstaat, de doos, de boekjes, cdtjes en kabels zijn niet van nieuw te onderscheiden. De kaart is NET een jaar oud, presteert nog als nieuw (niet overclockt) en een kopie van de aankoopkopij steek ik er indien gewenst bij.
Uitleg over deze kaart? Het is de snelste Dx9 kaart die er ooit zal zijn als ik mij niet vergis en presteert subliem zelfs in de meest recente games.
Voor meer uitleg:
http://www.sapphiretech.com/us/products/products_overview.php?gpid=161&grp=3
De prijs:
minimumprijs 150 euro exclusief
meeneemprijs 200 euro inclusief
Makkelijkst is afhalen in de regio Aalter-Gent (ben zelf van Knesselare tegen Aalter maar studeer in Gent dus kan daar zonder problemen ergens afspreken)
Dank voor uw aandacht en interesse.
Met clocksnelheden die boven de 8800GTS liggen is dit toch niet mis denk ik, daarom ook dat ik ze normaal nog ging houden. Met deze kaart spellen als crysis spelen geeft volgens mij meer voldoening dan spelen met een 8800GTS 320 MB omdat je in dx10 te lage frames haalt en je dan wellicht toch overschakelt naar dx9, waarbij deze kaart dan nog es 512MB heeft voor grote textures... Maar argumentatie is zinloos, enkel voor geïnteresseerde zielen 
)
En dat is zacht uitgedrukt!
