Archief - [TK] Sapphire X1800 XL ==> XT speeds

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

drakengeest

Legacy Member
Vergeten te zeggen RoaringEagle van tones :P.

Gezien de weinig interesse is hij maar direct de deur uitgegaan. Het moest rap gebeuren zei ik.

Gothrek

Legacy Member
tis toch niet zo moeilijk om te vermelden in uwen eerste post dat ge op andere plaatsen verkoopt zeker
uiteindelijk verpeste altijd mensen hun humeur door te zeggen, oops tis al verkocht, jammer voor u goed voor mij, stopt nu met zagen, ge kunt toch de pot op
als ge dat al niet kunt inzien piotke

piotke

Legacy Member
Hey, t'is kivirno. Wete, iemand die hier al gebanned is gewest voor oplichting en forum verneuking...

T'zijn duidelijk dezelfde type mensen die commentaar hebben....

Grow up....

Gothrek

Legacy Member
Bad post :ironic:
tis ni omdat ge een ex-modje zijt dat ge alles hier moogt zeggen e
iets over heel het forum bezien kunde wss ook ni, wat maakt het of het kivirno is
het gebeurd veel te veel de laatse tijd en dat verpest hier het forum
just zoals sommige mensen uit antwerpen hunnen commentaar, ge doet uw streekgenoten weer alle eer aan :p

piotke

Legacy Member
Gothrek zei:
Bad post :ironic:
tis ni omdat ge een ex-modje zijt dat ge alles hier moogt zeggen e
iets over heel het forum bezien kunde wss ook ni, wat maakt het of het kivirno is
het gebeurd veel te veel de laatse tijd en dat verpest hier het forum
just zoals sommige mensen uit antwerpen hunnen commentaar, ge doet uw streekgenoten weer alle eer aan :p

Uw commentaar en uitlokken van flame, zie verder, verpesten het forum meer. Bad post me, really. Don't give a damn.

Iemand die hier een serieze verkoop wilt doen kan dat niet omdat er meteen ofwel belachelijke boden worden gegeven, ofwel gespammed wordt. Het aantal personen dat hiervoor verantwoordelijk, de rotte appels in de mand, is kan je met gemak op je 2 handen tellen.

Waarom denk je dat andere fora zoals loveno en lotverkopen aanzienlijk aan populariteit en activiteit winnen ? Niet omdat het hier goed gaat....

Gothrek zei:
hahahahahaah, nu lig ik weer kreupel e
een bod via pm waarschijnlijk

@kivirno ik hoop dat ge weet hoe ge moet blacklisten :D

1. Het begint hier al, met uw provocatieve post.
2. Secondly, dubbelaccounts mogen niet, zeker niet nadat iemand zulke redenen als hij gebanned is geweest.
3. Als je begint met boden die duidelijk niet aanvard worden (cfr 250 euro) moet je niet last minute het zielig schaap gaan uithangen.
4. Nog steeds gefrustreerd om die usernotes die je van me hebt ?

Gothrek zei:
zo een mensen als u zouden ze moeten bannen van B&S
Als jij hiervoor wil gaan bannen, dan moet volgens jouw half het forum hier weg.

Gothrek

Legacy Member
tja, vroeger waarde ook niet zuinig met bans e
en als ge wat voorbeelden stelt, dan volgt de rest wel

nee, ik ben niet gefrustreerd, alsek ik wil lachen kijk is eens even naar mijn usernotes, en dan besef ik weer hoe mooi B&S ineen zat

mijn eerste post was niet provoceren bedoeld hoor, tis gewoon, ge ziet het hier zoveel, de persoon wie de hardware wou heeft er niet veel mee te maken hoor, zet je daar nu even over aub

over spam en belachelijke boden hebt ge wel gelijk, maar nu voelek mijn nen rotten appel :ironic:
anyway, wat ik zeg is anders wel gedeeltelijk de waarheid e
wie wordt hier nu voor geblacklist, terwijl het verdorie wel zou moeten, check de rules, ge kent ze wss wel beter als iedereen hier

schep

Legacy Member
diegenen die interesse hadden kunnen een blacklist indienen, verder maak ik hier geen woorden aan vuil.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan