Archief - [TK] Sapphire X1800 XT

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

StonedEdge

Legacy Member
Zoals het in de titel staat, ik verkoop mijn x1800xt

Reden: upgrade naar x1900 xt crossfire edition

ik sluit af wanneer de minimum prijs bereikt is, of wanneer het er naar uitziet dat niemand meer gaat hoger bieden dan het hoogste bod dat hoger is als de minimumprijs.

Min prijs: 350€

Meeneem prijs: 425€

Ouderdom: +-1.5 maand

Factuur: wordt meegeleverd ( ga scan hier in link plakken, moet wel nog gebeuren )

Type: Sapphire Hybrid x1800 xt



Bij voorkeur afgehaald, indien niet te ver kom ik ze brengen. ( Regio Leuven )

Ik behoud mij het recht te verkopen ...



Staat ook op loveno: link



Greetz, Stonie

kivirno

Legacy Member
srr voor bod mss maar ik start alvast met 300 euro incl?...
maakt die veel lawaai? (je mag dat ook pm)
neemt 2 sloten in zie ik?

chukey

Legacy Member
kund ewa meer specificaties geve over de graka ?
een bod van 330€

StonedEdge

Legacy Member
Lawaai - alleen tijdens opstarten ( fan effe 100%) en tijdens sommige perioden tijdens het gamen ( af en toe spint ie op 70-80% en dan is da terug weg )
Is dual slot en ja pci-express

Greetz, Stonie

kivirno

Legacy Member
euhm kwil nu ni noob zijn he maar wat is groot verschil tussen
pci-x en pci-e?
en bodje van 340

gvd

Legacy Member
Kan het maar vragen, interesse in ruil met msi x850xt met opleg?

-Draco-

Legacy Member
kivirno zei:
euhm kwil nu ni noob zijn he maar wat is groot verschil tussen
pci-x en pci-e?
en bodje van 340

PCI-X bestaat niet, dat is gewoon een foute benaming... :p
Het is dus gewoon PCI-E

Insaniacx

Legacy Member
-Draco- zei:
PCI-X bestaat niet, dat is gewoon een foute benaming... :p
Het is dus gewoon PCI-E

offtopic PCI-X bestaat wel degelijk het is gewoon een verlengd PCI slot ;)

SMa

Legacy Member
ik wordt dat zo beu he...
grafische kaarten zijn PCI-E
gewoon uitbreidingskaarten zijn PCI-X

en een X1800XT is ALTIJD 512mb

@StonedEdge: sorry dat ik je thread kom verstoren ;)

Dakantochnie

Legacy Member
Is de kaart ooit overclocked geweest?$

Heb je toevallig een goede benchmark?

StonedEdge

Legacy Member
Link voor een paar benchmarks

Is 512Mb, die met minder Ram bestaan, maar zijn bijna nergens te vinden.

Ben zo een beetje al mijn screenshots aan het uploaden
is overclocked geweest. Max score op 3dmark05 was 10.200 ongeveer


Bod 350€ - Chukey genoteerd

Greetz, Stonie
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan