ruttennicky
Legacy Member
Beste forumgebruikers,
Hierbij bied ik een splinternieuwe muis aan van Logitech (Aankoopdatum : 8 November 2007)
Het gaat over de nieuwe versie van de Logitech Pilot Optical mouse. Dit zijn zeer goede en kwalitatieve muizen (niet te vergelijken met de gewoon standaard optical mouse van logitech). Deze muis kraakt nergens en is heel ergonomisch. Optische laser van 1000 dpi !
De muis is 1x uit de doos geweest om te fotograferen, voor de rest is hij nog niet gebruikt.
Weg wegens dubbele aankoop (van iemand anders hier thuis).
Ik heb hier 25€ voor betaald dus zou er nog graag een 20€ voor zien omdat deze splinternieuw is.
Foto :
http://www.ruttennicky.com/muis.JPG
Staat ook op :
Tones
Kapaza
Groetjes,
Nicky
Hierbij bied ik een splinternieuwe muis aan van Logitech (Aankoopdatum : 8 November 2007)
Het gaat over de nieuwe versie van de Logitech Pilot Optical mouse. Dit zijn zeer goede en kwalitatieve muizen (niet te vergelijken met de gewoon standaard optical mouse van logitech). Deze muis kraakt nergens en is heel ergonomisch. Optische laser van 1000 dpi !
De muis is 1x uit de doos geweest om te fotograferen, voor de rest is hij nog niet gebruikt.
Weg wegens dubbele aankoop (van iemand anders hier thuis).
Ik heb hier 25€ voor betaald dus zou er nog graag een 20€ voor zien omdat deze splinternieuw is.
Foto :
http://www.ruttennicky.com/muis.JPG
Staat ook op :
Tones
Kapaza
Groetjes,
Nicky