Archief - [TK] Steeringwheel Modena pro

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nico

Legacy Member
Hallo,
Ik verkoop dit stuur : Thrustmaster Ferrari 360 Modena Pro (das met de knuppel aan)

de doos moet ik zoeken, maar boekje en drivers heb ik niet.(Maakt niet uit want ge moest die toch ûpdaten via het net....)

opsturen met post is belachelijk voor zo iets vind ik.
afhalen te zaventem / vilvoorde / mechelen station

M@dm@n

Legacy Member
heeft dat stuurtje split axis? (zie je in het configuratiescherm 2 aparte assen voor remmen en gas geven kan je dus gelijktijdig gas geven en remmen)

staat van veren? veel gebruikt geweest?

nico

Legacy Member
ik ben nu ni thuis maar stuur is in topconditie.je kan altijd keuren bij afhaling.
Ja ,split axis.
weinig gebruikt geweest door enzo ferrari stuur.(en wegdoen van gtr)

Foto's zullen moeilijk gaan, ik heb geen camera.

prijs , geen idee.

geef een bod(maar geen 10 euro he :))

nico

Legacy Member
noted maar lijkt me iets te weinig.
anderzijds ist een openingsbod:)

nico

Legacy Member
dees is de laatste. waar zitten de overige 3 users die interesse hadden:)

GeeKer

Legacy Member
Ik heb er maar 10€ voorover. Dus me mij ben je niet veel :)

nico

Legacy Member
Bad post verzonden....lees de rules.
Komen nog veel verzendkosten bij....

geen interesse = niet moeien. Sorry maar daar krijg ik het van

DreamWearl

Legacy Member
'k dacht dat er altijd met belgische prijzen vergeleken mocht worden?

nico

Legacy Member
ik snap er niks meer van. Heb 2 dagen geleden een pm gestuurd naar een mod ivm een gelijkaardige situatie. in die thread is er verwezen naar een belgische winkel, en Vergelijken mocht volgens hem ook niet....

Kwertie

Legacy Member
als je vergelijkt dan liefst met een winkel die wél wil verzenden, want padeg doet dat bij mijn weten niet...
op zich mag het feitelijk wel maar het mag niet hinderend zijn + als de prijs niet hoger is dan de nieuwprijs zie ik het nut niet echt in om te gaan vergelijken, zolang het maar niet boven de nieuwprijs wordt verkocht en er dus niet kan gesproken worden van "een kat in een zak kopen"

DreamWearl

Legacy Member
Kwertie zei:
die wél wil verzenden

waarom eigenlijk?
je gaat toch ook het soms gewoon afhalen bij de koper?
(dus waarom niet afhalen bij een winkel?)

sorry vo de :offtopic:

nico

Legacy Member
even omhoog halen omdat we hier ferm offtopic waren ;)

Normaal is de verkoop gesloten maar hoor niets meer van koper ofzo. dus zet ik hem terug even bovenaan de lijst:)

bieden kan terug
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan