Firefoxbt
Legacy Member
TatuObsessed zei:zoals ik al zei tis nu ni da 45€ geen mooi bod is maar ik doe dit alleen maar om te zien hoeveel ik er voor kan krijgen
dit mag hier dan ook niet staan he :ironic:
tis hier om te verkopen, niet om es te laten bieden om te kijken hoeveel je ervoor zou krijgen. reportje gedaan
.T