Archief - TK: Tekentablet Trust A4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

W!mpix

Legacy Member
Hallo, ik verkoop mijn trust wireless 1200 tekentablet.
Ik hab deze gisteren gekregen van mijn opa, maar dankzij de financiele steun van mijn nonkel kan ik nu voor een intuos3-tablet gaan van 300 euro.

Werkt perfect, geen enkel krasje, geleverd in originele verpakking, met muis, pen en drivers. Perfect voor iemadn die professioneel wilt tekenen maar geen X00 euro wilt uitgeven aan wacom-producten.

Dit tablet kost nu nog nieuw 100 euro in de colruyt (mijn opa heeft het indertijd 129 euro gekost, aankoopbon zit inbegrepen)
Ik heb nog 65 euro nodig voor het intuos tablet, vandaar de meeneemprijs van 65 euro.

Om een voorbeeld te geven van wat je ermee kan doen:
http://colussus.deviantart.com/art/Delta-45489854
http://frebeth.deviantart.com/art/MEREDITH-Colorize-54751817

Etc...

alle functies:
http://www.zercom.nl/index.php?p=35&c=2197&f=1&h=4&s=1&a=16945

Af te halen te Tongeren/leuven/stations daartussen mits afspraak.
Verzending is mogelijk. Foto's op aanvraag.

Nog vragen? Stel ze gerust!

MrZodiac

Legacy Member
Als webdesigner was ik eens aan het nadenken of zoiets nuttig kan zijn om ontwerpen te maken.

is dit compatibel met de muis (dus neemt deze je muis bewegingen over) Of heb je een speciaal compatibel teken programma nodig?

W!mpix

Legacy Member
Ik kan op dit moment alles aantikken en rechterklikken door middel van het tablet (dus met de pen), als u dat bedoelt. (zonder programma, met enkel de drivers geinstalleerd)

Er zit ook een muis bij die je over het tablet kan bewegen.

MrZodiac

Legacy Member
thx voor de info. Ik ben wel nog niet zeker hé. ma ga de mogelijkheden eens verder bekijken (heb nog nooit met zoiets gewerkt)

W!mpix

Legacy Member
Volgens mij moet dat daar perfect mee gaan ze, ge kunt dat zelfs zo instellen dat de scherm-tablet ratio 1:1 is.

Laat maar iets weten als u nog interesse heeft ^^

Edit: staat nu ook in vriendenkring te koop!

MrZodiac

Legacy Member
hoi, voorlopig geen interesse sorry, heb op dit moment al teveel gekocht :s

in elk geval free up!

W!mpix

Legacy Member
65 geboden in vriendenkring, NORMAALgezien is hij weg ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan