Archief - TK! TT blue orb - Asus X1950Pro - speakers - netwerk

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Th0masSss

Legacy Member
Heb volgende onderdelen nog liggen:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Asus x1950pro
>> Standaard grotere koeler. Aangekocht op 13-6-07 te eindhoven. Komt met orginele doos, extras & factuur<<
Min €90 / Meeneem €100

Termaltake blue orb
>> Koeler voor op verschillende processoren. Heeft een blauwe led fan. Alle accesoires nog aanwezig alsook de factuur en orginele doos<<
Min €10 / Meeneem €15

rTr speakers
>> Deze moeten op een versterker aangesloten worden, perfecte staat alsook doos en aankoopbiljet aanwezig.<<
Min €7 / Meeneem €10

D-link netwerkkaart
>> Deze werkt nog perfect. Zonder doos en garantiebewijs..<<
Min €3 / Meeneem €3
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Graag excl verzending bieden & bieden = kopen...

Th0masSss

Legacy Member
Met de post &#8364;15.6

Met kiala &#8364;11

Zit ook nog speakerkabel bij, deze stond niet op de foto.

jastas

Legacy Member
Awel verstuur ze me dan maar via Kiala (11eur inc. dus). Pm me maar je gegevens!

Th0masSss

Legacy Member
jastas zei:
Awel verstuur ze me dan maar via Kiala (11eur inc. dus). Pm me maar je gegevens!

Door de enorme intresse sluit ik voor de speakers nu af ;). Je hebt pm...

dnoiz

Legacy Member
<--zod!@c--> zei:
Asus x1950pro

agp of PCI-E?

Doe effe de moeite om naar zijn foto's te zien. als er geen zijn zagen de mensen ernaar, als ze er zijn worden ze niet gebruikt :doh: :crazy:

G.

MrZodiac

Legacy Member
dnoiz zei:
Doe effe de moeite om naar zijn foto's te zien. als er geen zijn zagen de mensen ernaar, als ze er zijn worden ze niet gebruikt :doh: :crazy:

G.

Ik had wel degelijk naar de foto's gezien, maar zag het niet direct staan. (en inderdaad, bij de 2'e foto, onder de boekjes zie ik het half staan...)

daarbij, ga je OFFTOPIC in iem. anders zijne thread... Zucht... en gij geeft dan commentaar op iemand anders...

MrZodiac

Legacy Member
Thx, ik ben opzoek naar de AGP variant ervan voor ne kameraad van me (speciaal voor COD4)

Ma denk da em best gelijk een nieuwe pc koopt met PCI-E.

Ik wacht dus nog even hiermee.

free up!

Th0masSss

Legacy Member
Grutman zei:
bod van 90 euro als we ergens in Leuven kunnen afspreken

Indien er binnen 24h niemand over gaat is hij voor jou...

Ben donderdag en vrijdag in leuven ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan