LaZze
Legacy Member
chukey zei:mor indien je geen ander boden krijgt neem jemijn bod aan of niet?
het is te weinig voor de moment... voor zo een 6800 + zalman + een gig bh5
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
chukey zei:mor indien je geen ander boden krijgt neem jemijn bod aan of niet?
chukey zei:hoeveel adde gedacht ik denk ni da ge meer dan 85 € krijgt vor uw graka
M_N_M zei:72 a 75k lijkt mij wat veel
kan je ff 2003 doen? (alles default)
Ik wil mss bod op alles plaatsen indien dat meevalt. Zou een upgrade moeten zijn voor mn 3000+ met 6600GT (ik heb een 7500 default als ik me niet vergis)
Grtz
vergelezen, staat in uw 1e post dat dat een ultra is nu 
M_N_M zei:2001 dan ofwa?
zal effe googlen naar benches voor dat kaartje, natuurlijk zijn die default wel nie unlocked maar kzal zo wel al zien of het beter is ofnie.. Die komt nu overeen met een 6800GT zeker (of zelf een ultra?)
Grtz
bieden gebeurd normaal gezien hier en niet op msn, met mijn € 100 komt hij op € 750 natuurlijk, maar ik wacht even af op verkoperM_N_M zei:nog niet gezegd op het forum (via msn gisterenavond) maar ik heb meeneemprijs geboden (725€) op alles, de verkoper ging enkel nog naar een sata kaartje zoeken voor mij
@ verkoper: kan je dit bevestigen?
ik bied nog steeds de meeneemprijs op het geheel VOORDAT iemand anders dat gedaan heeft dus ik zie het probleem niet in? Moest hier nu ondertussen al iemand meeneemprijs geboden hebben op het geheel, oké, dan was er reden tot klagen maar nu ..MRzone zei:bieden gebeurd normaal gezien hier en niet op msn, met mijn € 100 komt hij op € 750 natuurlijk, maar ik wacht even af op verkoper