Burnb
Legacy Member
Heej,
Ik heb hier veel games die ik graag zou verkopen om wat geld te kunnen bijeenrapen om een trapeze te kunnen kopen voor het "kiten".
Volgende games Wil ik verkopen :
* Need for speed : Road challenge
* operation Flashpoint
* international Rally championships
* Sim Earth
* Command & Conquer : Red Alert
* Far Cry
* Maffia
* Sudden strike II
* Starksy & Hutch
* Motogp : Ultimate Racing Technology
* Flight simulator 2004
* Battlefield 1942: World War II Anthology (BF 1942 + 2 expansion Packs) (De keys zijn nog niet eens online geregistreerd! NOOIT gebruikt!) Nieuwprijs: 34 € (gekocht begin oktober dit jaar, in gamemania)
Ik zet er expres geen prijzen bij, alleen als een moderator me zegt dat het moet zal ik er minimum prijzen bij doen, ik had er namelijk veel reactie over de prijzen. Omdat ik niet thuishoor in deze 2dehands markt van games, laat ik de koper liever bieden.
Kort gezegd: Bieden maar !
Greetz
Bruno
Ik heb hier veel games die ik graag zou verkopen om wat geld te kunnen bijeenrapen om een trapeze te kunnen kopen voor het "kiten".
Volgende games Wil ik verkopen :
* Need for speed : Road challenge
* operation Flashpoint
* international Rally championships
* Sim Earth
* Command & Conquer : Red Alert
* Far Cry
* Maffia
* Sudden strike II
* Starksy & Hutch
* Motogp : Ultimate Racing Technology
* Flight simulator 2004
* Battlefield 1942: World War II Anthology (BF 1942 + 2 expansion Packs) (De keys zijn nog niet eens online geregistreerd! NOOIT gebruikt!) Nieuwprijs: 34 € (gekocht begin oktober dit jaar, in gamemania)
Ik zet er expres geen prijzen bij, alleen als een moderator me zegt dat het moet zal ik er minimum prijzen bij doen, ik had er namelijk veel reactie over de prijzen. Omdat ik niet thuishoor in deze 2dehands markt van games, laat ik de koper liever bieden.
Kort gezegd: Bieden maar !
Greetz
Bruno
Ik kocht die begin dit jaar ook in Game Mania, heb er als ik het me goed herinner iets van 5-10 euro voor betaald, zeker niet meer. En ja, met de 2 expansions.
bedankt voor te zeggen dat verzendkosten zo weinig is !!! Thanks!