Archief - [TK] Veel pcstuff!!! gaande van games tot kabels tot netwerkkaarten,...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CreaTe@SoF2

Legacy Member
Hellow,

Ik verkoop dus véél pc stuff.

Het is te veel om op te noemen daarom heb ik enkele foto's genomen.

Op foto 1 zie je véél kabels en andere stuff... indien je vragen hebt over een bepaalde kabel ofzo dan stel je je vraag hier maar.
Even een kleine opsomming van wat er zoal tussenligt; Netwerkkaarten, switch, fans, fangrill, diskettedrive, kabels ivm sata/floppy/..., 3 tussenstukken voor een 2e scherm, gekleurde strips,...

Op foto 2 zie je vele games. Alle games zijn in orde. Sommigen zijn echt wel retro (bvb fifa 97). Enkel en alleen test drive unlimited is zonder cdkey..

Op foto 3 zie je een videokaart van millenium. Dit is mss voor verzamelaars ofzo. Het is een tamelijk oude kaart (1996). Het komt met een manual. Ze ruikt als nieuw btw! :)


Foto 1: http://tinypic.com/view.php?pic=aouy35&s=2

Foto 2: http://tinypic.com/view.php?pic=16jow2f&s=2

Foto 3: http://tinypic.com/view.php?pic=k0izgi&s=2


Ik vermeld geen minimum noch meeneemprijzen, je bied maar iets maar hou het reëel en enkel exclusief!

Alles is af te halen te Lebbeke (naast dendermonde / Oost- Vlaanderen). Het is ook mogelijk op te sturen via de post.

Ik kan ook leveren (in de buurt!) mits een kleine vergoeding.


Greetings and a Happy bidding!

Jonas

Edit: Wat is reeds weg?
- Call of Duty 2

Groopy

Legacy Member
ik krijg geen foto's te zien. Wrm gebruik je geen imageshack.us ofzo?

CreaTe@SoF2

Legacy Member
Tja imageshack of tinypic.. gebruik het beiden..

Kan iemand dit verifiëren dat er geen foto's te zien zijn?
Bij mij lukt het nochtans wel...

grtz

_AndyMan_

Legacy Member
foto's werken perfect hier(alle 3)
seg die graphische kaart heeft al een dvi uitgang? of is da een game poort? :p(wss laatste :p)

CreaTe@SoF2

Legacy Member
@ andyman: dunno... heeft een blauwe uitgang (voor uw scherm aan te hangen) en dan nog een zwarte uitgang met een 20tal? gaatjes ofzo...

grtz en thx voor de reacties ivm de foto's ;)

CreaTe@SoF2

Legacy Member
gelukkig kan ik offtopic een beetje dulden...

je kunt mss de cd's als onderlegger gebruiken ofzo? Of je kunt ze ophangen aan je kamer? Of...

Wat de mensen er mee doen trek ik me niet aan hoor ;)

grtz

Potenza

Legacy Member
Jama, ben je de key kwijt of gebruik je hem zelf verder?

Tis maar anders kan ik met die CD wsl een nieuwe key krijgen als men de oude kan schrappen

En ja ik ben geinteresseerd in dit spel dus =/= offtopic

_AndyMan_

Legacy Member
Potenza zei:
Jama, ben je de key kwijt of gebruik je hem zelf verder?

Tis maar anders kan ik met die CD wsl een nieuwe key krijgen als men de oude kan schrappen

En ja ik ben geinteresseerd in dit spel dus =/= offtopic

hoe kan men de oude schrappen als ge die ni kent?(anders dan zou em die key erbij doen...toch?)

CreaTe@SoF2

Legacy Member
De key is reeds verkocht aan iemand anders... had het spel bij de release ongeveer gekocht en ik vond het niet al te denderend...

Dus zijn het eigenlijk de CD's en tja een cdkey.. achja u know the drill? ^^

Multiplayer zal in ieder geval niet lukken... tenzij je zelf aan een key kunt geraken.

grtz

CreaTe@SoF2

Legacy Member
verzending is 1euro envelop + 1,5euro ofzo voor verzending zelf.. dus 2,5 euro..

10excl plak ik erop als meeneemprijs. = 12,5 incl

Grtz

ShPonGle

Legacy Member
bod van 1 euro exclusief op fifa97
oja geef die actua soccer ook maar mee voor 1 euro

CreaTe@SoF2

Legacy Member
k noted shpongle. (indien niemand overbied tegen morgen 12uur dan is het voor jou)

Plut0r check pm.

Grtz

CreaTe@SoF2

Legacy Member
Ik wil wel met kiala versturen indien hierop echt aangedrongen wordt. Ik heb het nog nooit gedaan en vind de post gemakkelijk genoeg. Maar indien iemand dit wilt dan ben ik hiervoor bereid.

grtz en bedankt voor de opmerking.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan